یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه "زاگرس از کوه تا کویر" بین این استان و اصفهان خبر داد.
به گزارش یافته، "غلام‌رضا سلیمانی "در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تفاهم‌نامه "زاگرس از کوه تا کویر" با هدف هم‌افزایی و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و... بین لرستان و اصفهان منعقد می‌شود.
وی ادامه داد: لرستان در این زمینه ظرفیت‌های خوبی دارد و امیدواریم در راستای رونق صنعت توریسم و عملیاتی شدن این طرح بتوانیم گام‌های خوبی برداریم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به اینکه طرح "زاگرس از کوه تا کویر" توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد، افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها توسط بخش دولتی باید انجام شود.
وی اجرای این تفاهم‌نامه را هم‌افزایی بین استان‌های زاگرس‌نشین دانست و اضافه کرد: رشد گردشگر، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مطمئن و کمک به رایگان شدن صدور پروانه ساخت هتل در استان‌ها ازجمله دستاوردهای اجرایی این طرح بین استان‌های زاگرس‌نشین است.
سلیمانی گفت: با اجرای این تفاهم‌نامه گردشگرهایی که به استان اصفهان می‌آیند از جاذبه‌های لرستان هم دیدن خواهند کرد و می‌توانیم این جاذبه‌ها را بیشتر معرفی کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1396-06-20 14:56
لرستان نیازی به صدور پروانه ساخت هتل نداره.هتل های باستانی و نیمه کاره رها شده در خرم آباد رو تکمیل کنید احداث هتل های جدید پیشکشتون!
نقل قول کردن
#2 لرزاده 1396-06-20 14:59
شک نکنید سودش برای اصفهان و ضرر برای لرستان و زاگرس . از اين قرار دادها نبندید لطفا . شما هم چند ماه دیگه پستتون از دست میدی پس بیخیال شين
نقل قول کردن
#3 سپهر از خرم آباد 1396-06-20 15:00
سهم لرستان از حضور توریست های خارجی با اصفهان اصلا قابل مقایسه نیست.در طول یک ماه به طور میانگین90هزار توریست وارد اصفهان میشن در حالی که سهم لرستان در همین مدت حتی90نفر هم نیست!دلیل اصلیش عدم ثبت جهانی آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی لرستانه
نقل قول کردن
#4 آرش 1396-06-20 15:38
بله سودش رو شما اصفهانی ها می برید آسیب محیط زیستیش رو ما با مهمان نوازی تام تحمل میکنیم!
نقل قول کردن
#5 حامد ج 1396-06-20 18:29
آقا توریسم نخواستیم میخوان به بهانه توریسم آب لرستان رو ببرن .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا