یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تأکید دارد که احزاب نسبت به عملکرد خود به مردم پاسخگو نیستند و خانه احزاب باید برای شناسنامه‌دار شدن این تشکل‌ها اقدام کند.
به گزارش یافته، سید "حمیدرضا کاظمی" در گفت‌‌و‌گو با خانه ملت، در خصوص عملکرد احزاب و تأثیرگذاری آن‌ها در مدیریت کشور اظهار داشت: متأسفانه احزاب نسبت به ارائه برنامه در جهت مدیریت کشور نقشی ندارند و حتی در قبال کاندیداهای انتخاباتی خود به مردم و اعضایشان پاسخگو نیستند.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه افتتاح دفاتر استانی احزاب برای تقویت احزاب کافی نیست، گفت: خانه احزاب به جای افتتاح دفاتر استانی به دنبال شناسنامه‌دار کردن احزاب باشد تا این تشکل‌ها عملکرد واقعی داشته باشند نه اینکه تنها در فصل انتخابات کرکره‌ها را بالا بزنند و بعد از انتخابات صدایی از آن‌ها شنیده نشود.
وی با بیان اینکه با ایجاد دفاتر استانی مشکل احزاب حل نمی‌شود، عنوان کرد: برای نهادینه کردن فعالیت حزبی در کشور باید تعریف درست و حقیقی از تحزب داشته باشیم و این با شناسنامه‌دار شدن احزاب و پاسخگو بودن در قبال مردم محقق می‌شود.
کاظمی تاکید کرد: برای شناسنامه‌دار شدن نیز باید اجازه حضور احزاب در عرصه‌های مختلف داده شود تا تأثیرگذاری لازم را داشته باشند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر لازم است مردم بدانند که احزاب باید در مقابل آن‌ها پاسخگو باشند، اگر مردم خواهان پاسخگو احزاب باشند به طور طبیعی تشکل‌ها به این سمت حرکت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 مظفر 1396-06-20 14:19
آقای کاظمی پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشاار کم در آمد جامعه هستتند
نقل قول کردن
#2 یوسف 1396-06-20 14:21
اقای کاظمی وزیر اقتصاد و امور دارائی ورییس کل بانک مرکزی را بخاطر مالباختگان موسسه آرمان استیضاح کن
نقل قول کردن
#3 سپهوند 1396-06-21 01:39
شما مگر نماينده مردم نيستيد؟ نمي بينيد پنج ماه است پول مردم بدبخت لرستان را از دستشان درآورده اند و هر روز زندگي آنها دچار مشكلات بيشتري ميشود / چرا پيگير كار آزادسازي سپرده هاي مردم نيستيد ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا