یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: داشته‌های مردم لرستان را به استان‌های دیگر نمی‌دهیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، در خصوص تخصیص آب توسط وزارت نیرو به لرستان، اظهار داشت: قانون توزیع عادلانه آب، اعلام می‌دارد که ابتدا استان بالادست مشکلش حل شود سپس مشکل دیگر استان‌ها را حل نماید.
وی با بیان این که وقتی خودمان تشنه هستیم نباید داشته‌هایمان را واگذار کنیم، خاطرنشان ساخت: از این موضوع نباید به‌راحتی بگذریم چراکه این آب متعلق به مردم لرستان است.
استاندار لرستان بیان داشت: درست است که ازلحاظ توپوگرافی آب از استان زود خارج می‌شود اما دلیل بر این نیست که به لرستان سهمیه تخصیص اندکی بدهند.
بازوند در ادامه به طرح‌های گردشگری کشت و صنعت استان و سد حوضیان الیگودرز اشاره کرد و گفت: طرح سد حوضیان در بحث سرانه درآمدی و توسعه الیگودرز می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.
وی با بیان این ‌که طرح شرکت کشت و صنعت فجر صفا در شورای تأمین نیز تصویب‌شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، تحول اقتصادی بزرگی در لرستان صورت می‌گیرد.
 

مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1396-06-19 14:07
سدهای لرستان از پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر و اشتغالزایی برخوردارند اما تا کنون هیچ کدام از این سدها به عنوان قطب توریستی مطرح نشده اند!قرار بود در تنگه شبیخون خرم آباد سد بسازند تا علاوه بر رونق صنعت گردشگری در منطقه خوش آب و هوای مخملکوه،میزان آب رودخانه خرم رود افزایش یابد تا زمینه تبدیل شدن این رودخانه به جاذبه درآمدزای گردشگری فراهم گردد...
نقل قول کردن
#2 علی 1396-06-19 14:32
استاندار گرامی سد معشوره به کجا رسید مردم مظلوم کوهدشت ولرستان منتظر پاسخ شما هستندراه آهن خرم آباد چه شد توسعه گردشگری بدون توجه به زیر ساختهایی چون راه وراه آهن بی معنی است وصل کردن آزاد راه خرم زال به آزادراه غرب کشور وکرمانشاه به کجا رسید ثبت جهانی قلعه فلک افلاک که کلید گشایش صنعت توریست در خرم آباد ولرستان است به کجا رسید توسعه صنعت گردشگری بت دستان خالی نمیشود.به امید رسیدن روزهای خوب برای دیار عزیزمان.وسربرزی خورماوه.
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-06-19 15:33
استاندار عزیز همه میگن شما یکی از استانداران قوی و فعالید اما برای خرم اباد کاری نکردید .
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-06-19 15:33
آبشار تله زنگ را که بردند و آب الیگودرز شد قم رود ...طبیعتمان را ویران کردند به اسم بزرگراه پل زال به کام خوزستان و تهران و صنایع استان مرکزی .... خط انتقال نفت و گازیم و و چند شقه شدن طبیعتمان ...چیزی هم مگه مانده ...جز فقر و بیکاری و محرومیت و مهاجرت و....
نقل قول کردن
#5 شهرام 1396-06-19 23:27
بیچاره مردم لرستان . بیچاره نسل من بیچاره که سوختیم . خودشونم اسممونو گذاشتن نسل سوخته .این کامنت های مردم بزرگترین تهدید برای هر حکومتیه .بارها مقام معظم رهبری فرمودند اعتماد مردم به نظام بزرگترین سرمایست . حالا چهارتا ادم الکی با عملکردشون باعث شدن که مردم بی اعتماد بشن . به خصوص مردم خرم اباد .بی عرضه ها زبون ضد انقلاب رو سه متر دراز کردن که اونا بگن زمان شاه بهتر بود.
نقل قول کردن
#6 همشهری 1396-06-20 01:11
راست میگی داشته هامونو نمیدیم

ولی میبرن!!!! مثه انتقال اب الیگودرز
نقل قول کردن
#7 ا 1396-06-20 11:06
من خودم از بیرانوند های بروجردم ولی واقعا برای کوهدشتی ها خیلی ناراحتم که سد معشوره را فقط در حد اسم گذاشته اند و دشت های حاصل خیز آن نباید آب داشته باشد و جوانان کوهدشت و لرستان مجبور به مهاجرت شوند،انصاف حکم می کند آب که هست به این جوانان زمین بدهند تا کار کنند.
نقل قول کردن
#8 مهدی 1396-06-20 13:22
مثل آب بروجرد که با سد کلان ملایری ها بردن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا