یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پنجمين سمپوزيوم بین‌المللی دنتيوم در هتل المپيك تهران رئیس دانشكده دندانپزشكي لرستان به عنوان مدير پانل تخصصي ايمپلنت و پريو حضور داشتند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در اين سمپوزيوم 2 روزه با حضور سخنرانان كارآمد و متخصصين توانمند پروتز، جراحي، ايمپلنت و با تمام جوانب در ارتباط با اوردنچر براي تکنیک‌های ديجيتال راديوگرافي، انواع مختلف ایمپلنت‌ها و تأثیر آن‌ها بر نتيجه جراحي، چگونگي افزايش ثبات ايمپلنت و درمان پريو و... بحث و بررسي شد.
در اين سمپوزيوم دكتر ناهيد دريكوند به عنوان مدير پانل تخصصي پريو به همراه دكتر كريمي و دكتر مظاهري مدير پانل تخصصي جراحي فك و صورت در گروه 4 حضور داشتند.
گفتني است دكتر ناهيد دريكوند در اين پانل نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد پريو و اهميت آن در حفظ و ارتقاي كيفيت زندگي، درمان پريو و بهتر شدن درمان‌های ايمپلنت و... بيان نمودند.
لازم به ذكر است برگزارکنندگان اين سمپوزيوم طي نامه‌ای خطاب به دكتر دريكوند عنوان داشتند: بدون ترديد حضور جنابعالي باعث ارتقاء كيفي سمپوزيوم و بهره‌مندی هرچه بيشتر همكاران از مطالب علمي و همچنين دلگرمي برگزارکنندگان می‌گردد.
اين پانل نيز با استقبال بسيار خوبي روبرو شد و شاهد رضايت شرکت‌کنندگان بود.
در پايان پانل از مديران پانل و سخنرانان با اهداء لوح تقدير، تقدير و تشكر به عمل آمد.


دیدگاه‌ها  

#1 افتخاری 1396-06-17 10:07
چرا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، دانشکده توان بخشی و دانشکده علوم تغذیه ندارد؟ چرا هیچ کدام از شهرهای استان لرستان بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی ندارند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا