یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر لزوم توجه به تامین اعتبار لازم برای تکمیل احداث باند دوم جاده ازنا- شازند برای جلوگیری از تصادفات مرگبار شد.
به گزارش یافته، "مجید کیان پور" در گفت‌وگو با خانه ملت، با تاکید بر لزوم ایمن‌سازی تردد وسایط نقلیه و تسریع در احداث باند دوم جاده ازنا- شازند، گفت: متأسفانه در سانحه اخیر در تقاطع شهر مومن‌آباد 6 نفر جان خود را از دست دادند این در حالی است که دولت به پروژه‌های عمرانی لرستان بی‌توجهی می‌کند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از بی‌توجهی رئیس‌جمهور نسبت به احداث باند دوم جاده ازنا – شازند، افزود: علی‌رغم دستورهای متعدد در جهت ایمن‌سازی ترد وسایل نقلیه و همچنین احداث جاده مذکور به‌طور 60 کیلومتر متأسفانه هیچ‌گونه توجه و اقدامی از سوی دولت به این خواسته و مطالبه به‌حق مردم منطقه صورت نگرفته این در حالی است که سالانه 50 نفر در سوانح رانندگی به دلیل ایمن نبودن و پایین بودن استانداردها جان خود را از دست می‌دهند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنابراین تقاضا داریم به صورت صریح به سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار و تکمیل احداث محور ازنا- شازند که مطالبه عمومی مردم است دستور فرمایید.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه دولت باید نگاه یکسانی به اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف داشته باشد، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های جاده‌ای برای جلوگیری از مرگ‌ومیر جاده‌ای باید در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1396-06-01 18:02
آقای کیانپور پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار کم در آمد جامعه هستند
نقل قول کردن
#2 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1396-06-01 20:32
جاده ازنا_شازند محل تردد همه مردم لرستان و حتی خوزستان است و نباید به این جاده نگاه منطقه ای کرد.
این‌جاده متعلق به همه‌مردم‌لرستان ‌و‌حتی ایرانه.
نقل قول کردن
#3 لرزاده 1396-06-01 22:11
واقعا هم . اخبار دیدم نزدیک چند هزار میلیارد خرج مجموعه بیمارستانی اصفهان شده . یعنی هزینه و بودجه چندین بیمارستان در چندین استان رو دادن به اصفهان که جذب گردشگر کنه . اونم از هزینه های سرسام آور مترو شیراز و اصفهان . بودجه های ما خنده داره . مثلا ميگن بیست میلیون بودجه اومده پل صفوی رو ترمیم کنیم . فقط یکی از بیمارستان های اصفهان که ساخته شد ششصد میلیارد تومن خرجش شده بدون لوازم و تجهیزات . این هزینه رو میشه تله کابین زد از پريز تا گهر دورود و هزار طرح دیگه . دیگه بسه تبعیض
نقل قول کردن
#4 کوکلا 1396-06-01 22:16
جناب نماینده محترم اگر شما تازه به این نتیجه رسیده اید مردم دهها سال است که به این نتیجه رسیده اند پس شما باید با ایجاد فراکسیون نمایندگان مناطق لر نشین حقوق از بین رفته ما را پس بگیرید و تا ما با هم متحد نشویم مطمئن باشید همیشه رتبه اخر توسعه و عمران را داریم و با شعار هم درست نمی شود فقط با عمل و اتحاد می توان به حق رسید
نقل قول کردن
#5 مهدی منصوری از حسن آبادشهرری 1396-06-02 02:45
به نقل از محمد:
آقای کیانپور پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار کم در آمد جامعه هستند

بعضی ها بخاطر طمع اینجوری سرشون کلاه میره!اونموقع که سود ۲۵درصدی از آرمان میگرفتن باید فکر همچین روزی میبودند_/خدا به آدم عقل و فکر داده_موسسه ای که تواین وضعیت کساد اقتصادی اینقدر سود به سپرده میداد معلوم بود که یه مشکلی داره.
نقل قول کردن
#6 خرم آباد پایتخت سرزمین ایران 1396-06-02 09:14
توسعه کل لرستان و خرم آباد نیاز حمایت و توجه کل نمایندگان استان و دیگر استان های لرزبان ایران است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا