یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از ایجاد هلدینگ سرمایه‌گذاری در لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «هوشنگ بازوند» در نشست هماهنگی تشکیل هلدینگ سرمایه‌گذاری و تبیین اهداف و رویکردهای آن‌که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: هلدینگ سرمایه‌گذاری با عضویت برخی سرمایه‌گذاران فعال استان و حمایت صندوق توسعه‌ی ملی با هدف ورود به سرمایه‌گذاری‌های کلان در لرستان ایجاد می‌شود.
وی افزود: ازآنجاکه دغدغه‌ی تاریخی مردم لرستان همواره رونق اقتصادی و رفع مشکل بیکاری بوده است. این هلدینگ می‌تواند راهکار و یافته‌ی بزرگ و راهگشای ما برای برداشتن آوار حجیم و روی‌هم‌رفته‌ی بیکاری باشد.
بازوند تأکید کرد: هر چند در سه چهار سال گذشته؛ برنامه ما سرمایه‌گذاری سالانه چهار تا پنج هزار میلیارد تومان از طرق مختلف بوده اما با این رقم توانسته‌ایم پاسخگوی ورودی‌های سالانه‌ی جمعیت جویای کار بوده و مقدار کمی هم از حجم قبلی کم کنیم.
وی ادامه داد: فرمول تشکیل یک شرکت یا هلدینگ با حضور سرمایه‌گذاران و مهم‌تر از آن با پشتیبانی صندوق توسعه‌ی ملی البته با تعریف یک بسته‌ی قانونی و متمایز حمایتی؛ فرمولی است که حاصل آن ایجاد نوعی جهش اقتصادی در لرستان است که تمام کارشناسان بر ایجاد این جهش تأکید دارند.
استاندار لرستان اظهار داشت: آن‌طور که معاون محترم هماهنگی اقتصادی معاون اول رئیس‌جمهور پی گیر هستند بنا شد این هلدینگ با سرمایه‌گذاری عمده‌ی صندوق توسعه‌ی ملی از محل تسهیلات ارزان‌قیمت و همین‌طور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رقمی بالغ‌بر چهار تا پنج هزار میلیارد یورو در لرستان طی یک برنامه‌ی کیفی زمان‌بندی‌شده سرمایه‌گذاری کند...
وی بیان داشت: در صورت عملیاتی شدن این مدل سرمایه‌گذاری، می‌توانیم شاهد ایجاد حداقل یک طرح بزرگ اقتصادی در هرکدام از شهرستان‌های استان باشیم.
استاندار لرستان ادامه داد: مردم عزیزمان بدانند برای انجام کارهای بزرگ و حرکت‌های این‌چنینی، نیاز به هماهنگی و خواست مشترک همه‌ی ارکان تصمیم گیر استان هرکدام به سهم و ایفای نقش خود هستیم. در غیر این صورت انجام کار با مشکلات و موانع متعدد مواجه می‌شود...
شایان‌ذکر است نشست هماهنگی تشکیل هلدینگ سرمایه‌گذاری و تبیین اهداف و رویکردهای آن به ریاست دکتر ویسه معاون هماهنگی اقتصادی معاون اول رئیس‌جمهور و حضور «هوشنگ بازوند» استاندار لرستان، " محمد بیرانوندی» نماینده‌ی مردم خرم‌آباد، «محمد خدابخشی» نماینده‌ی مردم الیگودرز، «حسین سلاحورزی» نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران، چهره‌های آشنای سرمایه‌گذاری در لرستان و برخی مدیران استان برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1396-06-01 13:38
قلعه باستانی فلک الافلاک خرم آباد ثبت جهانی شود تا سرمایه گذاران و گردشگران با میل و رغبت خودشان به لرستان بیایند.توسعه صنعت گردشگری تنها راه نجات مردم لرستان به ویژه جوانان از منجلاب بیکاری و مشکلات معیشتی است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا