یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو لرستانی کمیسیون عمران مجلس معتقد است بخش خصوصی کشور باید بتواند کالاهای موردنیاز سایر کشورها را با توجه به استانداردهای بازارهای هدف تولید کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیانپور" با بیان اینکه برجام یک سند بین‌المللی بوده و متعلق به یک کشور خاص نیست، گفت: برجام یک تعهد چندجانبه میان تمام طرفین مذاکره و الزام‌آور است که باید از سوی همه کشورها اجرا شود.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که جمهوری اسلامی تا کنون به تمام تعهدات عمل کرده‌ایم، عنوان کرد: آن‌هایی که قصد دارند برجام را دچار خدشه کنند، وفای به عهد را نمی‌شناسند لذا قطع به‌یقین دولت دوازدهم باید با یک توان مضاعف نسبت به اجرای برجام کار را ادامه دهد.
وی افزود: در زمینه پسابرجام باید بر سرمایه‌گذاری خارجی در ایران این تأکید داشت و دولت باید این موضوع را پیگیری کند.
کیانپور در ادامه با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید با هماهنگی با یکدیگر دیپلماسی اقتصادی را دنبال کند، اظهار داشت: ایجاد معاونت اقتصادی در وزارت امور خارجه با هدف دنبال کردن رویکرد دیپلماسی اقتصادی بوده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه کشور ما می‌تواند فهم مناسب منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه اقتصاد داشته باشد، تأکید کرد: لازم است برای تقویت نقاط اشتراک با سایر کشورها در حوزه اقتصادی و انجام تبادلات تجاری، مطابق برنامه ششم توسعه کشور برنامه‌ریزی برای دولت دوازدهم صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز تنفیذ که یکی از آن‌ها روی آوردن به رویکرد تولید داخلی است، تصریح کرد: لازم است برای ایجاد تعامل گسترده با دنیا بسترسازی لازم را صورت دهیم همچنین بخش خصوصی ایران می‌تواند به‌صورت جدی، بدون پراکندگی و با برند خاص با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت مناسب کالاهایی را به خارج از کشور عرضه کند.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است برای ورود به بازار کشورهای مختلف، کالاهایی با استانداردهای آن کشور تولید کرد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا