یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی و سایر راهبردهای نظام اسلامی را  به گفتمان مردمی تبدیل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حبیب‌الله خجسته پور صبح پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تبریک سالروز ورورد  آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان کسانی هستند که با صبر خود واژه صبر را هم شرمنده کردند و آزادگان با صبر خود در زندان‌های عراق یک برگ برنده را تقدیم اسلام و ایران اسلامی کردند.
وی با بیان اینکه همه می‌دانیم که فرهنگ دفاع مقدس به صورت یک گفتمان ملی درآمده و در دوران هشت سال دفاع مقدس، هیچ کس خود را جدای از جنگ ، شهادت و ایثار نمی‌دید، تصریح کرد: در آن دوران هر قشر،  صنف و سمتی خود را دخیل در دفاع مقدس می دانست و اگر این گفتمان نبودامروز شاهد این امنیتی که به آن می بالیم در کشور و منطقه نبودیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: امروز هم با اشاعه فرهنگ دفاع مقدس که شامل مولفه‌هایی مانند ایثار،  شهادت،  قناعت و ساده زیستی  است می‌توانیم مشکلات پیش روی کشور را برداریم.
وی با بیان اینکه با جاری و ساری کردن این فرهنگ قطعا بسیاری از مشکلات جامعه امروز قابل حل است، خاطر نشان کرد: بایداز مردمی بودن گفتمان دفاع مقدس باید درس بگیریم  که سایر آرمان‎های نظام اسلامی را با همان روش، مردمی کنیم.
خجسته‎پور گفت: در سال‏های اخیر تاکیدات  مقام معظم رهبری  روی بحث اقتصاد مقاومتی است و چنانچه این شعار اقتصاد مقاومتی و سایر راهبردهای نظام اسلامی را  به گفتمان مردمی تبدیل کنیم بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد چرا که سرمشقی به نام دفاع مقدس داریم.
معاون استاندار لرستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ بسیجی و دفاع مقدس نه تنها در راه گرامیداشت رشادت‎های فرزندان این مرز و بوم در 8 سال جنگ تحمیلی لازم است در اراپه طریق  و مسیر برای بقیه راهبردهای نظام می‌تواند تاثیرگذار باشد.
وی با تاکید بر اینکه همکاری در برگزاری برنامه های هفته مقدس ضروری است  و یک وظیفه ذاتی است و همگی باید در راه گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم،  یادآور شد: برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس یک کار عمرانی فرهنگی برای استان است و می‌تواند به جذب گردشگر در استان موثر باشد.
وی گفت: می توان سینمای روباز را در استان راهاندازی کنیم تا هم فیلمهای سینمایی  دفاع مقدسو یا تعزیه‌هایی در محرم برگزار شود.
خجسته پور تصریح کرد: هر چه دست خواسته های فرهنگی داشته باشیم در جذب گردشگری به ویژه گردشگری فرهنگی و دفاع مقدس در استان موفق باشیم.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا