یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجرد گفت: 75 نفر از کارگران واحد صنعتی نساجی بروجرد که به دلیل مشکلات این واحد، اخراج شده بودند از سوی مدیرعامل این واحد تولیدی دعوت به کار شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عبدالعلی گیوه کی" افزود: این کارگران 29 اسفند 94 از کار اخراج شده بودند که از این افراد تا کنون 65 نفر بیمه بیکاری دریافت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه از پارسال به دلیل مشکلات متعدد برخی خطوط تولید کارخانجات نساجی بروجرد تعطیل شده است گفت: این مشکلات باعث اخراج 456 کارگر این واحد شد که با توجه به برنامه‌ریزی جدید و راه‌اندازی مجدد خطوط تولید تا کنون 356 نفر از این افراد دعوت به کارشده‌اند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجرد افزود: خریداری ماشین‌آلات و راه‌اندازی خطوط تولید جدید موجب شد تا این واحد صنعتی مانند گذشته به عنوان یک واحد مطرح در صنعت نساجی با افزایش توان تولید داخلی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گام بردارد.
وی گفت: در حال حاضر روزانه 40 هزار متر پارچه در این کارخانه تولید می‌شود که با بازگشت به کار این نیروها، پیش‌بینی می‌شود به 60 هزار متر در روز افزایش یابد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه‌ها  

#1 کارگر 1396-05-25 14:59
خداروشکر
کارگرهای پارسیلون و چرم و پوست و یخچال سازی خرم آباد رو هم دریابید.
از نمایندگان محترم کلانشهر خرم آباد خواهش میکنیم مانند سایر نمایندگان با برنامه جلو برن تا ما کارگرها شرمنده خانواده هامون نشیم
نقل قول کردن
#2 م 1396-05-25 16:06
ضمن تشکر باید عرض کنم۷۵درصد کارگران دوباره دعوت به کار شدند نه ۷۵نفر لطفا اصلاح بفرمایید
نقل قول کردن
#3 هوشنگی 1396-05-25 23:30
فیلم تبلیغاتی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا