یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تمام مراحل مدیریتی را در مدارس و آموزش و پرورش و حتی وزارتخانه گذرانده است، گفت: انتخاب بطحایی می‌تواند مشکلات جامعه فرهنگیان را کاهش دهد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد بیرانوندی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، 24 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در موافقت با وی ضمن آرزوی توفیق برای دولت دوازدهم و تشکر از تلاش‌های دو وزیر پیشین گفت: ما همه به‌درستی می‌دانیم که مردم از همه کاستی‌ها و کم‌کاری‌های برخی وزرا، مدیران و دستگاه‌ها در دولت یازدهم آگاهی داشته و به برخی از فرصت سوزی‌ها کاملاً آگاه بودند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت بر این باورند که اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش رخ دهد حتما نیاز به عزم ملی دارد که در این رابطه عزم ملی یعنی همت و حمایت همگان، مجلس و ریاست جمهوری.
وی با اشاره به اظهارات امروز صبح رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور در سخنان خود در پیشگاه مردم و نمایندگان ملت آموزش‌وپرورش را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین وزارتخانه این کشور خواند و گفت این وزارتخانه مهم را به دست کسی می‌سپارم که از وی خواسته‌ام که در این دستگاه تحول ایجاد کند.
بیرانوندی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: بنده به‌عنوان یکی از همراهان دولت و مسئول ستاد شما در استان لرستان می‌گویم که فرمایش شما مورد اعتماد ما است.
وی با اشاره به سوال نمایندگان در خصوص اینکه دولت چه میزان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت می‌کند، تصریح کرد: بنده به‌عنوان رئیس کمیته آموزش‌وپرورش با استناد به سخنان رئیس‌جمهور در خصوص اینکه بزرگ‌ترین و عریض‌ترین وزارتخانه، وزارت آموزش‌وپرورش است می‌گویم که در آینده تحول در این حوزه ایجاد می‌شود.
بیرانوندی با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل محمد بطحایی گفت: درزمینهٔ ویژگی‌های شخصی آقای بطحایی باید به اخلاق و ادب و اهل تعامل بودن وی اشاره کرد اما در حوزه سوابق کاری وی باید گفت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم معلم پرورشی بوده و هم معلم کلاس درس که این مسئولیت‌پذیری تا معاونت و مدیریت آموزش‌وپرورش و حتی سرپرستی وزارت آموزش‌وپرورش نیز ادامه دارد.
این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری تقاضای فرهنگیان تصریح کرد: مطالبه فرهنگیان بیش از هر چیزی در خصوص انتخاب وزیر آموزش‌وپرورش این بود که فردی برگزیده شود که از جنس فرهنگیان باشد.
وی ادامه داد: یک‌میلیون فرهنگی اعلام کردند کسی که توانایی مدیریت بر این وزارتخانه را دارد تنها آقای بطحایی است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمد بطحایی به‌خوبی می‌داند که راه تأمین نیروی انسانی در بدنه وزارت آموزش و پرورش چیست، گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از نیازهای فرهنگیان در حوزه معیشت مطلع بوده و اقدام وی در سال 94 یعنی 112 درصد رشد حقوق فرهنگیان از دغدغه‌های ویژه‌ای بود که به سرانجام رسید.


دیدگاه‌ها  

#1 خایدالو 1396-05-24 23:01
ایشون جز تعریف از دولت و حزب خود کاری دیگری ندارند

# وکیل الدوله
# صمخو برو کار کن
نقل قول کردن
#2 محسن 1396-05-24 23:20
آقای بیرانوندی پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید
نقل قول کردن
#3 آرمین 1396-05-25 00:17
ایشون سخنگوی لیست امید هستن نه نماینده خرم آباد :-?
دیدید از کی حمایت کردید؟!
عاقبت طایفه بازی ...
نقل قول کردن
#4 امین 1396-05-25 01:07
آقای بیرانواند شما نماینده ی مردمی یا دولت؟؟؟!!!
نقل قول کردن
#5 تنها 1396-05-25 07:16
ممنون آقای صید محمد بیرانوند
در کنار تعریف و تمجید از وزیر و معرفی خود به عنوان رئیس ستاد بودن
عرض بفرمایید که تو این دو سال چه دفاع هایی از خرم آباد و خرم آبادی ها داشتید؟
همینگونه که در مورد وزیر توصیفاتی داشتید بیایید و در مورد کارهایی که انجام دادید با ذکر سند در شبکه افلاک به همراه اون یکی نماینده توضیح بدید.
بذارید مردمی که با دل و جون و با آگاهی و تحقیق به شما دو نفر رای دادن بفهمن که ماحصل انتخابشون چی بوده
نقل قول کردن
#6 آرمین 1396-05-25 08:22
به نقل از امین:
آقای بیرانواند شما نماینده ی مردمی یا دولت؟؟؟!!!

نماینده دولت هستم
نقل قول کردن
#7 حبییب 1396-05-25 08:24
اقای نماینده دولت بگیدبرابیکاران هم کاری کردید شمانماینده ملتیدنه دولت خواهشا بیلان کاری رو اعلام کنیدمیدونید این صندلی روغصب کردیدانشااله مزدش روهم دردنیا میگیریدهمدر اخرت
نقل قول کردن
#8 محمود 1396-05-25 09:19
بطحایی به درد آموزش پرورش نمیخورد در زمان ایشان صندوق ذخیرهبه یغما رفت
نقل قول کردن
#9 شهروند 1396-05-25 09:25
نماینده شایسته‌ای هستی جناب بیرانوند. همین که طرفدار اقای روحانی هستی برای من کافیست. عقب ماندگی خرم آباد محصول دهه ها است و هر انسان با درایتی می داند که خروج از این فقر کار یک نماینده نیست و تغییر نگرش مردم و ورود مسولانه انها به بخش خصوصی و مستلزم سال ها کار بی وقفه است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا