یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: دانشجو می‌تواند به عنوان فعال ترین قشر جامعه، در موضوعات مختلف پیشرو باشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب‌الله خجسته پور" در سمینار تخصصی چالش‌ها و موانع و راهکار جلب نهادهای مردمی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی که در سالن کنفرانس شورای شهر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در استان شاهد رشد تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف و به‌طور ویژه محیط زیست هستیم که نشان‌دهنده اهمیت موضوع و دغدغه مردم برای موضوعاتی مانند حفاظت از محیط زیست و منابع آبی و خاکی است.
وی با اشاره به پتانسیل‌ و وضعیت مناسب منابع استان اضافه کرد: وجود این ظرفیت‌ها مسئولیت ما را دو چندان می‌کند و باید برای حفاظت از آن طرحی نو را پایه‌ریزی کنیم تا شاهد خسران نباشیم.
خجسته پور با اشاره به دانشجویان فعال در عرصه‎های اجتماعی گفت: در کنار مسائل و مطالب علمی داشتن دغدغه‌های اجتماعی جای تقدیر دارد و دانشجو می‌تواند به عنوان اکتیوترین قشر جامعه در موضوعات مختلف پیشرو باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی توانسته به‌خوبی از این ظرفیت استفاده کند، ادامه داد: این نهاد توانسته با ایجاد تشکل‌ها و کانون‌های مختلف در حوزه‌های گوناگونی فعالیت کند و سال‎های اخیر در حوزه محیط زیست نیز اقدامات ارزشمند و مؤثری را انجام داده است.
وی با بیان اینکه به واسطه منابع سرشاری که در لرستان نسبت به استان‌های کویری وجود دارد الگوی مصرف متفاوتی در استان داریم، تصریح کرد: کویرنشینان با الگوی مناسب و مصرف بهینه نشان داده‌اند که این موضوع را به خوبی لمس و درک کرده‌اند.
خجسته پور با بیان اینکه در استان علیرغم اطلاع‌رسانی‌هایی که در رابطه با اهمیت این موضوع شده هنوز به این باور نرسیده‌ایم، افزود: تا زمانی که این باور و نگرش در ما به وجود نیاید راه به جایی نمی‌بریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنیم دانشجویان در جهت این باورمندی در مردم تلاش کنند و شرایط خطیر آینده را برای آنان متصور شوند که این کار می‌تواند در قالب فیلم، عکس، تراکت و بروشور باشد. مردم باید چندین سال آینده را به صورت عینی دیده و وضعیت منابع را با همین الگو و مصرف مشاهده کنند تا در جهت حفاظت از آن‌ها ترغیب شوند.
وی با بیان اینکه در بحث حفاظت از محیط زیست و منابع آب این اقدامات می‌تواند مؤثر باشد، گفت: نمونه ملموسی که این روزها دیده می‎شود بحث شهرداری‌ها و ایجاد فضاهای سبز است که هم اکنون سرانه فضای سبز تغییر جدی داشته اما امیدواریم در کنار این سرانه، الگویی نیز تعریف شود و از منابعی که استفاده کم‌تری از منابع آب می‌برند بهره برد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این مهم وظیفه دانشجوهاست که در جامعه آن را نهادینه کنند تا از منابع کمال استفاده برده شود.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-05-22 17:37
چقدر شعار و حرف های روشنفکری!!!
بابا جوون بیکار و بی پول چطور اکتیو باشه؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 محمود 1396-05-22 17:51
من به عنوان یک دانشجو از شما می خوام آمار بیکاری جوانان را دستکاری نکرده و نرخ واقعی ان را اعلام بفرمایید
نقل قول کردن
#3 آزاده 1396-05-22 18:40
کلا این دانشجوها خیلی باحالن خیلی جاها هستن ولی هیج جا نیستن
خیلی مهمن ولی اصلا مهم نیستن
تاثیر زیادی دارن ولی اصلا اثر گذار نیستن
روشون خیلی بحث میشه ولی کلا بحثی باهاشون نمیشه
روشون خیلی حساب باز میشه ولی اصلا حساب نمیشن
!!!!!!!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا