یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: فضاسازی مثبت رسانه‌ها، از وقوع بسیاری از بحران‌ها جلوگیری کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سرتیپ دوم "محمد قنبری" صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور خانواده شهید خبرنگار محمود صارمی و مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان برگزار شد، اظهار داشت: همواره خود را بدهکار مردم می‌دانیم و انتقاداتی که وارد می‌شود را می‌پذیریم.
وی با بیان این که انتقاد و پیگیری خبرنگاران به نفع مردم تمام می‌شود، خاطر نشان ساخت: در طول 4 سال تصدی در این مسؤولیت، مواردی که از سوی خبرنگاران مطرح‌شد را دستور پیگیری داده‌ام که رفع نقص شوند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که خودمان را عالم و کامل نمی‌دانیم، تصریح کرد: اگر با این طرز فکر که عالم و کامل هستیم، جلو برویم قطعاً به سمت افول حرکت کرده‌ایم.
سردار قنبری با اشاره به این ‌که برای تصدی فرمانده انتظامی بودن در لرستان یک برنامه راهبردی را ترسیم کرده بودم، عنوان کرد: تمامی این برنامه‌ها را به‌عنوان یک کتاب نوشته‌ام و در مرحله چاپ و انتشار است.
وی همچنین با اشاره به این که مسیر پیش روی ما دارای پیچیدگی‌ها و سختی‌هایی است، اظهار کرد: یکی از عواملی که باعث شد همواره مسیر درست را ادامه دهیم، حضور اصحاب رسانه لرستان بود.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: فضاسازی مثبت رسانه‌ها در مواقع مختلف باعث شد که از بحران‌های مختلف جلوگیری شود و این را مدیون خبرنگاران هستیم.

 
مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1396-05-21 22:18
ایشان بسیار انسان شریف و انتقاد پذیری هستند و این نشانه های یک انسان مثبت است برای ایشان آرزوی موفقیت داریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا