یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس‌ کل دادگستری استان لرستان با تأکید بر اینکه باید اعتماد مردم به شوراهای شهر برگردانده شود، گفت: امتیازخواهی اعضای شورای شهر از شهرداری‌ها درست نیست.
جعفر بدری در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه مردم در این دوره از انتخابات شوراهای شهر، به بسیاری از اعضای شورای شهر سابق رأی ندادند، اظهار داشت: این امر علامت آن است که نسبت به آن‌ها سلب اعتماد شده است.
وی با تأکید بر اینکه باید به‌گونه‌ای اقدام شود که اعتماد مردم به شوراهای شهر برگردانده شود، تصریح کرد: شورای شهر در هر شهری باید با هدف خدمت به مردم کار را شروع کند که نام نیکی برای شما اعضای شورا باقی بماند.
رئیس کل دادگستری استان لرستان افزود: مردم گرفتاری دارند، وضعیت مبلمان شهری در استان مناسب نیست و دلیل اش اختلاف شهرداری‌ها با شوراهای شهر است.
بدری با اشاره به اینکه در دوره قبل بعضی از جاها شوراهای شهر شرایطی را به وجود آوردند که قابل دفاع نبود، گفت: امتیازخواهی و تحمیل هزینه به شهرداری‌ها کار درستی نیست.
وی یادآور شد: شورای شهر مسئولیت گسترده‌ای برای اینکه رفاه مردم را فراهم کند، دارد.
رئیس کل دادگستری استان لرستان با تاکید بر اینکه باید آسیب شناسی کنیم اشکال را برطرف کنیم، آسیب‌ها نیز دارای علامت‌ها و نشانه‌هایی هستند، ادامه داد: وقتی در منطقه‌ای بیکاری افزایش می‌یابد نشان می‌دهد تصمیم‌گیری اقتصادی خوب نبوده است؛ آمار سرقت نشان می‌دهد فقر در حال گسترش است؛ در مورد عملکرد شوراهای شهر و شهرداری‌ها نیز این‌گونه باید آسیب‌شناسی شود.
وی یادآور شد: امیدواریم شورای شهر اعتماد بیشتر مردم را جلب کند؛ مردم اگر بدانند پول‌هایی که در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهند برای رفاه حال خودشان است، اعتماد می‌کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 آزاده 1396-05-19 14:01
جناب بدری عزیز، تقریبا همه دوره ها اعضای شورا یکبار مصرف هستند، کاش شما دستگاه قضا یه کاری بکنید که هم اعتماد مردم به شوراها برگرده و هم اعتماد مردم به مکانیزم انتخابشون- شما می دانید ما هم میدانیم که کسی از توصیه وسفارش نه می ترسد و نه گوش می گیرد
نقل قول کردن
#2 رهیافت 1396-05-19 15:20
باعرض ادب، اعتمادزمانی شکل خواهدگرفت که دستگاه قضا باجدیت واقتداردرمورداف رادی که بعضا دردوره های گذشته عضو شورابوده اندوالان ثروت های میلیاردی بهم زده اندودیگرآقایانی که دراین شهر جولان میدهندپس جناب اول اعتمادمردم رو ازدستگاه تحت امرتون ایجاد کنیدبقیه روندهای ناسالم دیگرهم اصلاح خواهد شد،راستی یه زمان بحثی وجودداشت بنام ازکجا آورده ای
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا