یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: خبرنگاران بایستی خطوط قرمز را رعایت کنند و هر مطلبی را منتشر نکنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی در آیین تجلیل از خبرنگاران که در سالن جلسات پادگان امام حسین (ع) برگزار شد با بیان این که وقتی یک نفر شغل خبرنگار بودن را انتخاب می‌کند، یعنی دغدغه و احساس مسئولیت برای جامعه دارد، اظهار داشت: یک خبرنگار واقعی هیچ‌وقت محبوب احزاب و گروه‌های سیاسی نیست.
خبرنگار، خود را به احزاب نفروشد
وی افزود: اگر یک خبرنگار خود را به حزبی بفروشد دیگر نمی‌تواند عنوان خبرنگار را به دوش بکشد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: یک خبرنگار نباید قیمت داشته باشد لکن اگر علایق و سلایقی هم داشته باشد می‌بایست ذیل عنوان خبرنگار باشد.
سردار کشکولی با بیان این که خبرنگار مردمی است و غیر مردمی نیست، خاطرنشان ساخت: یک خبرنگار اخباری را بایستی منتشر کند که بر خیر و صلاح مردم و برای جامعه مفید باشد.
حرکت انتحاری نکنید
وی با تاکید بر این که خبرنگار نباید اقدامات سلبی انجام دهد، اظهار داشت: سو استفاده از عنوان خبرنگار در کارهای شخصی کار اشتباهی است و نباید صورت گیرد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: اگر یک خبرنگار با انتشار مطالبی از خودش در برابر مسائلی که نفع شخصی دارند دفاع کند، آن شخص خبرنگار نیست.
سردار کشکولی افزود: در چنین مواردی بقیه خبرنگاران باید از او دفاع کنند و اگر خودش این کار را انجام دهد، حرکت انتحاری نموده است.
خطوط قرمز خبرنگاران؛ عفت عمومی را زیر سوال نبرید
وی با اشاره به این‌ که خبرنگاران بایستی خطوط قرمز را رعایت کنند، تصریح کرد: اگر خبر یک فحشا که در یک روستای دورافتاده را در سطح جامعه پخش‌کنیم، هیچ نفعی به جامعه نخواهد داشت ضمن این که جامعه را نیز متضرر می‌کند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بیان داشت: یک خبرنگار نباید اخباری که عفت عمومی را زیر سؤال می‌برد را منتشر کند و باعث مسمومیت جامعه شود.
سردار کشکولی همچنین با بیان این که اخباری که باعث یاس و نومیدی در جامعه می‌شود هم از خطوط قرمز است، یادآور شد: سیاه نمایی و ارزش زدایی، دیگر خطوط قرمزی است که خبرنگاران باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
سایت‌های ضد انقلابی را هم رصد می‌کنم
وی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص این که شما گفته‌اید که رسانه نیستم و دوست ندارم در رسانه‌ها دیده شوم، پاسخ داد: منظور از این‌که میگویم رسانه‌ای نیستم بدین معنا نیست که رسانه‌ها را دوست ندارم. خیر! اما علاقه ندارم تصویرم به‌طور مکرر در رسانه‌ها منتشر شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: یکی از بروزترین افرادی هستم که اخبار جامعه و اخبار بین‌المللی را رصد می‌کنم به‌طوری‌که شبانه‌روز، سایت‌ها و کانال‌های ضدانقلابی را هم رصد می‌کنم.


خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا