یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان الیگودرز گفت: کسانی که در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی نمایند از سه ماه تا یک سال به حبس محکوم می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، قاضی حسین صالحی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سنت غلط تیراندازی در مراسم عروسی گفت: متأسفانه برخی همشهریان از اتفاقات ناگواری که در نتیجه تیراندازی در مراسم عروسی رخ می‌دهد درس عبرت نمی‌گیرند و بازهم این اقدام نادرست و سنت غلط را چاشنی برگزاری مراسم می‌کنند.
وی افزود: سلاح‌هایی که با مجوز در اختیار برخی همشهریان قرار گرفته در راستای تأمین امنیت با توجه به شرایط محل سکونت آن‌ها می‌باشد اما متأسفانه از این سلاح‌ها در راستای ایجاد ناامنی و اخلال در نظم عمومی استفاده می‌شود.
صالحی گفت: با توجه به اینکه تیراندازی در مراسم عروسی اخلال در نظم عمومی محسوب می‌شود برابر با ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی مجرمین از سه ماه تا یک سال و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شوند و استفاده‌کنندگان از سلاح غیرمجاز نیز تا دو سال به حبس محکوم می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه استفاده از هر نوع سلاح اعم از جنگی و شکاری و مجوز دار و بدون مجوز در مراسم عروسی ممنوع می‌باشد افزود: سلاح این افراد به نفع دولت ضبط و مجوز آن‌ها نیز ابطال خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمان 1396-05-18 10:54
سلام
نقل قول کردن
#2 آرمان 1396-05-18 10:55
سلام
این یک رسم کهن در میان قوم لر است؛ نباید کار اشتباه عده قلیلی از افراد رو به پای اکثریت نوشت.
نقل قول کردن
#3 خرم آبادی 1 1396-05-18 13:18
متاسفانه پلیس ما فقط با نبستن کمربند در خودرو مشکل دارد و آن را مخل امنیت عمومی می داند !!!! و الا داشتن اسلحه و تیراندازی در عروسی که اخیرا بسیار باب شده و شبی نیست که در خرم آباد تیراندازی آن هم در حد خالی کردن چندین خشاب ، نداشته باشیم .
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-05-18 16:55
درسته بایستی برخورد محکم با این افراد بشه .
نقل قول کردن
#5 فافا 1396-05-18 22:12
فقط شعار پس کی عمل میشه ما که وقت وبیوقت صدای تیراندازی میشنویم انگار تگزاسه دروغ نگفتند خرم ابادتگزاس دوم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا