یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی، مدیر پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش لرستان را منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، « خدا نظر دریکوند» در حکمی حسن اسماعیل‌زاده را به عنوان مدیر پژوهشکده تعلیم و تربیت منصوب کرد.
اسماعیل‌زاده که دکترای جامعه‌شناسی دارد، 24 سال سابقه خدمت دارد و در این مدت به عنوان دبیر مراکز آموزشی، سرگروه آموزش درس جامعه‌شناسی استان، عضو شورای تحقیقات استان، عضو کمیسیون تخصصی پژوهشکده تعلیم و تربیت و مدرس مراکز آموزش عالی انجام‌وظیفه کرده است. اسماعیل‌زاده در حوزه جامعه‌شناسی پژوهش‌های متعددی انجام داده و صاحب چندین تألیف و مقالات پژوهشی متعددی در این حوزه است.
پیش از این علی جودکی عهده‌دار این مسئولیت بود که با حکم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پل‌دختر منصوب شد.
 
سرپرست آموزش‌وپرورش منطقه بیرانوند منصوب شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی عزیز بیرانوند را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه بیرانوند منصوب کرد.
 بیرانوند با مدرک کارشناسی ارشد، 28 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت در مناصبی چون دبیری، کارشناس انجمن اولیاء و مربیان، مسئول نهضت و چند واحد ستادی دیگر انجام‌وظیفه کرده است
پیش از این علی بیرانوند عهده‌دار این مسئولیت بود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه بیرانشهر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مبنای فعالیت دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: ارتقای پوشش تحصیلی دانش آموزان و انسداد مبادی بی‌سوادی و توسعه عدالت آموزشی از جمله راهبردهای دستگاه تعلیم و تربیت است.
باقر توکلی ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی زمینه تحقق اهداف کلان تعلیم و تربیت بیش از گذشته در این منطقه فراهم شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا