یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مجوز انتشار آگهی استخدام 2 هزار و 500 نفر نفره وزارت نفت را برای شرکت ملی نفت ایران صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، قرار است آگهی استخدام دو هزار و ۵۰۰ نفر در صنعت نفت هفته جاری در تعدادی از روزنامه‌های کثیرالانتشار و برخی سایت‌های تخصصی حوزه صنعت نفت منتشر شود.
انتشار آگهی استخدام وزارت نفت به دنبال انجام ایرادهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور و اخذ مجوز از این سازمان منتشر خواهد شد.
در همین حال محسن دلاویز، مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت پیش‌تر گفته بود: به دنبال تلاش و رایزنی مهندس زنگنه مجوز استخدام دو هزار و ۵۰۰ نفر در صنعت نفت توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد، از این رو به‎زودی شاهد جذب این تعداد خواهیم بود.
وی عنوان کرده بود: از این دو هزار و ۵۰۰ نفر بخشی در ارزیابی داخلی از همکاران قراردادی تبدیل وضعیت خواهند شد و بخشی دیگر از طریق آزمون از دانشکده نفت و دیگر دانشگاه‌های معتبر کشور جذب می‌شوند.
مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت تصریح کرده بود: هم‌اکنون در حال تدوین سازوکاری مناسب برای جذب این تعداد هستیم و ان‌شاء‌الله شرایط آن به‎زودی اعلام می‎شود.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-05-08 11:41
چه فایده وقتی استان لرستان جز معدود استانهایی است که سهمیه بومی ندارد ... در خواب خرگوشی اند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا