یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد از برگزاری جشن مردمی دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "اعظم روانشاد" با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف دهه معنوی کرامت موجب ترویج سیره رضوی در یک جامعه می‌شود، افزود: جشن‌های دهه کرامت با همکاری شهرداری خرم‌آباد و با مشارکت موسسه فرهنگی و هنری کاسیت به مدت 8 شب در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در این دهه پیش‌بینی شده که در رأس این برنامه‌ها برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی رضوی است.
روانشاد اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی این ایام و اعیاد مردمی بودن آن است، چنانچه رویکرد اصلی دهه کرامت نیز بر پایه مردمی بودن آن است.
وی ایجاد نشاط عمومی با الهام از آموزه‌های رضوی، جلب مشارکت مردمی در برگزاری باشکوه جشن‌ها و ترویج فرهنگ رضوی را از اهداف برگزاری این جشن‌ها عنوان کرد.
سرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با اهدا جوایز ارزنده و کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس، اجرای نمایش، اجرای موسیقی و برنامه ویژه کودک و نوجوان از برنامه‌های این جشن مردمی می‌باشد.
این جشن که از شب گذشته آغاز گردیده، به مدت 8 شب در گلدشت شرقی – بلوار کریم‌خان پارک ایران‌زمین و پارک کیو برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا