یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در طرح مهر ماندگار گفت: از مجموع 5 طرح مهر ماندگار استان لرستان در حوزه سدسازی، عملیات اجرایی 2 سد به اتمام رسیده و 2 طرح دیگر نیز براساس برنامه زمان‌بندی، خردادماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش يافته بخ نقل از روابط عمومی استانداری، علی‌اکبر محرابیان در حاشیه جلسه ستاد مهر ماندگار استان لرستان در جمع خبرنگاران لرستاني، افزود: همچنین مرحله اول طرح بند و تونل انتقال آب کاکارضا نیز با اتمام خط انتقال 18 کیلومتری آن، ظرف ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: با بهره‌برداری از مرحله اول این طرح، علاو بر تامین آب بخشی از مزارع، آب شرب شهر خرم‌آباد نیز تامین خواهد شد.

محرابیان با اشاره به اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان لرستان اظهار داشت: برای تکمیل بیمارستان الیگودرز 40 میلیارد ریال و بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و دانشکده داروسازی نیز 50 میلیارد ریال نیاز است.

به گفته وی، تکمیل طرح مرکز روانپزشکی خرم‌آباد نیز 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که این اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌های عمرانی مهرماندگار این حوزه تامین و تخصیص داده خواهد شد.

دستیار ویژه رییس‌جمهوری به طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان یکی از پیشروترین استان‌های کشور در زمینه اجرای طرح‌های مهرماندگار حوزه راه‌سازی است.

وی افزود: در مجموع طرح توسعه 460 کیلومتر راه ارتباطی در استان لرستان در ردیف مهر ماندگار قرار دارد که تا کنون طرح توسعه 238 کیلومتر آن به اتمام رسیده و 222 کیلومتر دیگر آن نیز به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گفته وی، تکمیل محور ارتباطی خرم‌آباد- دورود، خرم‌آباد- کوهدشت، خرم‌آباد – پل‌دختر و خرم‌آباد - نورآباد نیز در قالب طرح مهر ماندگار در حال اجراست و این طرح‌ها تا پایان خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

محرابیان افزود: همچنین طرح کمربندی خرم‌آباد نیز به طول 24 کیلومتر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده به صورت 4 خطه و 2 بانده تکمیل و افتتاح می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا