یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با یادآوری وجود حدود ۱۶ هزار جانباز در این استان، گفت: استان نیاز جدی به بیمارستان تخصصی جانبازان دارد.
به گزارش یافته، "مجید کیانپور" در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از نبود بیمارستان تخصصی جانبازان در استان لرستان، گفت: حدود 16 هزار جانباز در استان لرستان وجود دارد اما این استان فاقد بیمارستان تخصصی برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به جانبازان است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم نمودن خدمات رفاهی و درمانی مناسب برای جانبازان استان لرستان، گفت: در جنگ تحمیلی مردم استان لرستان همانند سایر هم‌وطنان دین خود را به ایران و اسلام ادا کردند و موجب افتخار و سربلندی کشور عزیزمان شده‌اند از این رو باید جایگاه والای شهیدان، معلولان و جانبازان به عنوان یک وظیفه ملی و دینی حفظ شود.
کیانپور بر ضرورت تکریم جانبازان و معلولان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: تکریم جانبازان وظیفه‌ای همگانی است و این موضوع باید در جامعه به نحو احسن نهادینه شود؛ رزمندگان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس با اعتقادی پایدار در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در برابر دشمن ایستادند و امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه همین ایستادگی و رشادت‌ها است.
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با انتقاد از اینکه جانبازان استان لرستان برای امور درمانی خود با مشکلات زیادی روبرو هستند، تصریح کرد: انتظار می‌رود بنیاد شهید نسبت به ایجاد بیمارستان تخصصی در مرکز استان اقدام نماید تا اندکی از مشکلات درمانی این قشر مرتفع شود.

دیدگاه‌ها  

#1 کرمی 1396-05-06 13:49
وقتی یه جانباز بیست درصد اندازه فرزند جانباز بیست و پنج درصد که هیچ حتی یک صدمشم حق و حقوق نداره و این همه تبعیض و حق خوری وجود داره شما دنبال بیمارستانید؟
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-05-06 13:55
واقعا دمت گرم آقای کیانپور!! دولت ها اصلا توجهی به جانبازان ندارن! دوران آقای احمدی نژاد که معوقات جانبازان اصلا نداد! الان تو دولت آقای روحانی هم قانون جامع ایثارگری اجرا نمیشه تا برای همیشه مشکلات جانبازان حل بشه! حقوق هاشون هم بهتره چیزی نگم با این وضع و هزینه زندگی زیر دو میگیرن تازه اونم میره بابت اقساط وام ها؛ به خدا هرکی بیاد بگه جانبازان وضعشون عالی هست برخورد قهری باهاش می کنم!!!!
نقل قول کردن
#3 احمد 1396-05-06 17:07
آقای کیان پور مطالبات مالباختگان موسسه ماالی واعتباری آرمان را پیگیر باشید
نقل قول کردن
#4 آرمین 1396-05-06 19:23
به نقل از کرمی:
وقتی یه جانباز بیست درصد اندازه فرزند جانباز بیست و پنج درصد که هیچ حتی یک صدمشم حق و حقوق نداره و این همه تفاوت وجود داره شما دنبال بیمارستانید؟

من فرزند جانباز 25%هستم و مزایایی هم ندارم جزدفترچه بیمه که اونم سال آینده بعد از فارغ التحصیلی باطل میشه!کی گفته اینو به شما؟ من تازه پسرعموهام که فرزند شهید هستن خودشون شغل آزاد دارن! بعد شما میگی20% !
نقل قول کردن
#5 شهروندخرم ابادی 1396-05-07 01:19
باتشکر از جناب کیانپور در جهت پیگیری مشکلات جانبازان وایثارگران متاسفانه بنیاد استان در جهت خدمات دهی خیلی از استانهای همجوار عقب تر می باشد.
نقل قول کردن
#6 دوست 1396-05-07 08:45
خداوند به آقای کیانپور عزیز بدلیل پی گیری مشکلات مردم و قشر ایثارگران طول عمر با عزت عنایت فرماید.امثال آقای کیانپور اگه به جای آقایان سیف و حیدری در بانک مرکزی بودن آلان شاهد این همه بدبختی مردم نبودیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا