یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج سازمان صدا و سیمای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با حضور کاظمی نماینده پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی، سردار توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، سرهنگ پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، مدیرکل، معاونین، مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیمای لرستان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
به گزارش یافته، نماینده پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: چیزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از سایر حکومت‌های دنیا متمایز کرده است نعمت وجود ولایت‌فقیه در رأس نظام به عنوان رهبر و دیده‌بان نظام برای جلوگیری از بروز انحراف و عدم تسلیم و مقابله با نظام سلطه می‌باشد.
سید حمیدرضا کاظمی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که با تبعیت از مقام معظم رهبری موجب حفظ و بقا نظام اسلامی شده است و تاکنون تفکر بسیجی نظام را از توطئه‌های دشمنان مصون و محفوظ داشته است.
سردار توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز ضمن قدردانی از تلاش صداوسیمای لرستان در انعکاس رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوان دفاع مقدس و گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: امروز رسانه ملی با تفکر بسیجی توانسته به‌تنهایی در جنگ نرم همه‌جانبه با تهدیدات استکبار جهانی پیروزمندانه مقابله نماید.
مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان نیز با اشاره به اینکه در اداره امور کشور جایی که تفکر بسیجی حاکم بوده همواره موفق بوده‌ایم افزود: رسانه ملی با کمک به گسترش فرهنگ بسیجی و جهاد سازندگی، نقش مهمی را بر عهده دارد.
بازوند اضافه کرد: هم اکنون 270 شبکه ماهواره ای به زبان فارسی با هدف استحاله و براندازی در صدد تخریب ساختار ها و هنجار های اسلامی ایرانی هستند و رسانه ملی به تنهایی در حال مقابله با اثرات مخرب این شبکه های معاند می باشد.
آرش احمدی قائم مقام صدا و سیمای لرستان و مسئول جدید سازمان بسیج صدا و سیمای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز خواستار احداث ساختمان بسیج در این مرکز شد و گفت: با تشکیلات منسجم و سازمان یافته تر بسیج، رسانه در نیل به هدف خود موفق‌تر عمل خواهد کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1396-05-04 18:05
باعث خوشحالی است یکی دیگر از مشگلات استان مرتفع شد تبریک به صدا وسیمای فعال و دوست داشتنی افلاک
نقل قول کردن
#2 همشهری 1396-05-05 01:25
خدا رو شکر تلگرام خبرا رو زوتر منعکس میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا