یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان ملت با اشاره به شائبه نمره‌فروشی در برخی از مدارس غیرانتفاعی کشور، صحت این موضوع را مغایر با اهداف عالی آموزش و پرورش دانست.
به گزارش یافته، مجید کیان‌پور با اشاره به شائبه نمره‌فروشی در برخی از مدارس غیرانتفاعی کشور، صحت این موضوع را مغایر با اهداف عالی آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: شواهد و اظهارنظرهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی و غیررسمی حکایت از آن دارند که برخی از این مدارس نه تنها از حداقل استانداردهای آموزشی برخوردار نیستند بلکه برای جبران این نقیصه و جلب رضایت والدین به دانش‌آموزان خود نمرات بالا و غیر واقعی می‌دهند.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از چنین روشی افزود: این کار دانش آموزان را تنبل و راحت‌طلب بار می‌آورد و یک خیانت بزرگ به نظام آموزشی کشور است.
وی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی این موضوع از سوی مراجع‌ذی‌صلاح ادامه داد: تمام دنیا بروی جامعه دانش‌آموزی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در آینده بتوانند از ثمرات آن استفاده کنند اما متاسفانه این موضوع در کشور ایران چندان جدی گرفته نمی‌شود و تعلیم و تربیت به معنای واقعی به یک تجارت تبدیل شده است که عده‌ای برای دستیابی به سود بیشتر اصول اخلاقی و حرفه‌ای را زیر پا می‌گذارند.
به گزارش خانه ملت، عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه این یک زنگ خطر است و وزارت آموزش و پرورش نباید چشم خود را بروی واقعیات ببندد، خاطر نشان کرد: برخی از مدارس غیرانتفاعی به مکانی برای تجارت و درآمدزایی تبدیل شده‌اند که اگر با آنان برخورد جدی و قانونی نشود در کوتاه مدت آسیب‌های جبران ناپذیری به ساختار آموزش و پرورش کشور وارد خواهد شد‎.

دیدگاه‌ها  

#1 ##همشهری## 1396-05-02 09:54
سیستم پولی اینجوریه!گرفتن نمره بالا
نظارت که نباشه،آخرش اینجور میشه.
بعضی مدرسه های دولتی هم علنی از مردم
پول میگیرند،مراجعه میکنی به آموزش و
پرورش میگن غیرقانونیه،نبای د پول بگیرن
باهاشون برخوردمیشه.به محض مراجعه
به مدرسه مدیر مدرسه میگه بخشنامه دادن
پول بگیریم.
نمیدونم حرف کدومشون رو باور کنیم.
قسم دم خروس یا حضرت عباس رو.
ظلم فقط به قشر کم درآمد جامعه میشه.
پول که میدی توقع هم بالا میره ونمره بالا
میخوای،خروجی کار هم معلومه،بیسوادی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا