یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بررسی نقش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز خرم‌آباد دومین مرکز استان گرم در کشور بود.
به گزارش یافته، بررسی نقش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز جمعه 30 تیرماه 96، خرم‌آباد به همراه قم با درجه بالای 41 درجه سانتی‌گراد، دومین مراکز استان گرم در کشور بودند.
این در حالی است که در ساعات میانی روز، دمای مرکز استان لرستان حتی به بالای 41 درجه نیز رسید.
امروز اهواز با دمای 48 درجه گرم‌ترین مرکز استان بود.
 
 
وزش باد شدید در ۷ استان کشور
 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید طی امروز و فردا در استان‌های قزوین، زنجان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و لرستان خبر داد.
احد وظیفه در گفتگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده جوی نسبتاً پایدار در اغلب نقاط کشور حکم‌فرما خواهد شد.
وی ادامه داد: آسمان صاف و آفتابی همراه با ماندگاری هوای گرم در اکثر نقاط کشور را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه طی سه روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به‌وجود می‌آید، گفت: شدت وزش این باد شدید که همراه با گرد و خاک خواهد بود در منطقه زابل استان سیستان و بلوچستان بیش از سایر نقاط پیش‌بینی شده است.
به گفته وظیفه طی امروز و فردا وزش باد در دامنه‌های البرز جنوبی در استان‌های قزوین، زنجان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و لرستان به وجود می‌آید.
وی شهرکرد با هشت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 48 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: امروز دمای هوای تهران در گرم‌ترین لحظات به 37 درجه بالای صفر رسید.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1396-04-30 18:43
چی به سر این شهر اومده یه زمانی بهترین اب و هوای ایرانو داشت
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-04-30 20:47
با توجه به گرم شدن کره زمین بعلت افزایش دی اکسید کربن در جو و به طبع ان خشک شدن چشمه ها و رودخانه ها می بایست مسئولین و نمایندگان استان لرستان برای اینده چاره اندیشی کنند . اگر به همین منوال پیش رود چه بسا رودخانه شهر خرم اباد هم خشک شود .بارها و بارها اعلام شده که خرم اباد نیاز به سد دارد . مزایای سد این است که علاوه بر تامین اب شرب و تامین انرزی برق ابی تا حدودی تاثیر روی اب و هوا هم خواهد خواهد گذاشت و بارشها هم بیشتر میشوند .کلان شهر خرم اباد نیاز مبرم به سد دارد .
نقل قول کردن
#3 هادى 1396-04-30 23:39
..........
---------فونت پیام شما استاندارد نبود و پیام نامفهوم بود
نقل قول کردن
#4 پاپی 1396-05-01 05:31
باد سوره کوشتمو
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا