یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امروز پنج‌شنبه 29 تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر 6 شهید گمنام در شهرهای مختلف لرستان تشییع شد.
به گزارش یافته، پیکر مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز در شهرهای خرم‌آباد، الیگودرز، بروجرد و مومن‌آباد ازنا با حضور پرشور مردم، مسئولان، روحانیون و نیروهای نظامی و انتظامی تشییع شد.
در خرم‌آباد تشییع پیکر پاک یک شهید گمنام 27 ساله که در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل‌آمده، در پادگان بدرآباد لشکر 84 تشییع شد.
همچنین پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس از میدان بسیج شهر مومن‌آباد به‌طرف بوستان شهدای گمنام تشییع شد؛ این شهداء یکی 21 ساله در منطقه حاج عمران و در عملیات کربلای 2 و شهید دیگر 20 ساله و در منطقه مجنون و عملیات خیبر به فیض شهادت نائل‌آمده‌اند.
بر اساس این گزارش شهید گمنام 17 ساله که در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر به شهادت رسیده، از چهارراه شهرداری الیگودرز به‌طرف حوزه علمیه مهدیه این شهرستان برگزار شد.
در بروجرد نیز آیین تشییع دو شهید از مقابل مسجد امام خمینی (ره) به‌طرف امام‌زاده جعفر (ع) و سپس پادگان مهندسی بروجرد انجام شد؛ یکی از این شهدای گمنام 28 ساله و در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر و شهید دیگر 19 ساله در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل‌آمده است.
 



شایان ذکر است شب گذشته نیز مراسم شبی با شهدا در شهرهای خرم‌آباد، الیگودرز، بروجرد و مومن‌آباد ازنا با حضور پرشور مردم، مسئولان، روحانیون و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسنوند 1396-04-29 16:50
استان لرستان این همه شهید داد اما الان بالاترین میزان فقر و بیکاری و مهاجرت و اعتیاد و خودکشی از آن استانی است که حتی یک سنگ هم به طرف جمهوری اسلامی پرتاب نکردند. امیدوارم مسولان استان به دنبال طرح های اشتغال زا باشند تا بیکاری کاهش یابد
نقل قول کردن
#2 حامد ج 1396-04-30 04:53
آقای حسنوند مکه نمیدونی که بیکاری در لرستان ریشه کن شده به لطف آمارهای آقایان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا