یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: از دولت تقاضا داریم تا به مطالبات مردم بروجرد و اشترینان توجه ویژه داشته باشید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عباس گودرزی" در نشست علنی امروز (چهارشنبه 28 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار داشت: مردم بروجرد پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
وی افزود: از دولت تقاضا داریم که به مطالبات مردم بروجرد و اشترینان توجه ویژه داشته باشد.
 
برخی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی که در جلسه امروز قرائت کرد:
- تذکر علی‌اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت عدم اجرایی شدن مصوبات سفر هیأت دولت در مازندران در بخش ورزش و همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری از واردات محصولات کشاورزی در فصل برداشت و همچنین تذکر به وزیر نیرو در خصوص رسیدگی به وضعیت آب شرب روستاهای بخش کلیجان ساری
-تذکر کاظمی و رستمیان نمایندگان پلدختر و دلفان به وزیر اقتصاد درباره حل مشکلات سپرده گذاران استان لرستان در مؤسسات مالی اعتباری کاسپین و آرمان.
- تذکر محمدمهدی زاهدی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان کرمان و اسدآباد در مجلس به وزیر امور خارجه در خصوص ضرورت اقدام وزارت امور خارجه برای اقدامات ضد بشری کشتار و آزار و اذیت مسلمانان میانمار
- تذکر حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت دریافت هزینه ثبت‌نام در مدارس کشور که برخلاف قانونی اساسی است.
- تذکر عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز در مجلس به رئیس‌جمهور در خصوص ضرورت تأمین اعتبار تسهیلات سرمایه در گردش و سایر اقدامات موردنیاز برای مقابله با مشکل خشک‌سالی شهرستان درگز که کشاورزان و دامداران را با مشکل روبرو کرده است و همچنین باید در خصوص تأمین نهاده‌های دامی و علوفه کشاورزان و دامداران رسیدگی شود.
- تذکر احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تکمیل تونل آبی برای حوزه انتخابیه به‌منظور مقابله با خشک‌سالی.
- تذکر زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم تکلیف به ماده 9 قانون تملک اراضی.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادیم 1396-04-28 15:11
نماینده های ما که حرف نمیزنن من به جاشون از دولت میخوام که توجه ویژه به خرم آباد مرکز استان داشته باشند
خرم آبادی که آب و نفت و گاز و آثار باستانی و خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی خاص داره
فقط کافیه به یکی از این پتانسیل ها رسیدگی بشه اونوقت مرکز استان میشه پایتخت ایران
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-04-28 17:04
متاسفانه خرم اباد نسبت به بعضی از شهرستانهای تابع استان عقب افتاده پدر سیاست بسوزد .
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1396-04-29 11:25
لاستیک سازی ، نیروگاه برق ، کارخانه سیمان ، کارخانه چرم پوست ، کارخانه ماشین سازی ، کارخانه پارسیلون ، کارخانه ژنراتور سازی ،چه قدر راحت بخواب رفتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا