یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش‌وپرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش اولویت افزایش اعتبار در دستگاه‌های اجرایی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد خدابخشی گفت: بر اساس یکی از بندهای بررسی‌شده طرح مذکور دولت مکلف است که در تصویب مصوبات دولت برای هرگونه افزایش پرداخت مستمر و غیرمستمر و رفاهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعتبار مورد نیاز برای فرهنگیان را در اولویت قرار دهد.
خدابخشی، در تشریح نخستین نشست کمیسیون مشترک طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش‌وپرورش متشکل از اعضای کمیسیون‌های برنامه، بودجه و محاسبات و آموزش و تحقیقات و اجتماعی مجلس، گفت: یکی از بندهای مهم این طرح که در نشست امروز بررسی شد بند 4 بوده که بر این اساس دولت مکلف است که در ارائه لوایح و تصویب سایر مصوبات دولت برای هرگونه افزایش پرداخت مستمر و غیرمستمر و رفاهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعتبار موردنیاز برای فرهنگیان را در اولویت قرار دهد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس این بند هرگونه افزایش در هر یک از دستگاه‌ها اجرایی منوط به تأمین و تخصیص اعتبار مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش باشد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون مشترک طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: این بند مورد بررسی اولیه قرار گرفته و رای گیری نشد، اما نمایندگان نسبت به این موضوع نظر مثبتی دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 محمود 1396-04-27 22:12
آقای خدابخشی لطفادر الویت قرار دادن مالباختگان آرمان را در نظر بگیرید بهتر است و تلاش زیاد کنید تا مالباختگان موسسه آرمان زودتر مطاالباتشان را بگیرند
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1396-04-28 00:53
به نقل از محمود:
آقای خدابخشی لطفادر الویت قرار دادن مالباختگان آرمان را در نظر بگیرید بهتر است و تلاش زیاد کنید تا مالباختگان موسسه آرمان زودتر مطاالباتشان را بگیرند

شما سلامت اکثر مال باختگان موسسه آرمان هم فرهنگیان هستند
نقل قول کردن
#3 لرزاده 1396-04-28 12:29
آقای خدابخشي خدا خيرت بده واقعا فعالی مث بقیه نیستی
نقل قول کردن
#4 مازیار 1396-04-29 12:40
کسانی که به قصد دریافت سود های بانکی آنچنانی ؛ پولاشونو می برن توی موسسات مالی اعتباری میزارن همون بهتر که پولاشون توسط این موسسات خورده بشه. این چنین افراد حق اعتراض ندارن. مگه زمانی که سودهای آنچنانی می گرفتید اومدید گفتید که 300میلیون 400 میلیون کمتر یا بیشتر پول دارید و سودشو دارید دریافت می کنید که حالا انتظار همکاری و مساعدت از دولت دارید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا