یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در سه‌ماهه نخست سال ۹۶، بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های لرستان پاک‌سازی شده است.
به گزارش یافته، «حبیب جمشیدی» با تشریح عملکرد سه‌ماهه حوزه نگه‌داری راه و ابنیه گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری، یک هزار و ۵۹۷ کیلومتر از حریم راه‌های لرستان پاک‌سازی شده است.
جمشیدی از لایروبی ۲۴۵ دستگاه پل و آبرو از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه خبر داد و افزود: همچنین در مدت یادشده پاک‌سازی قنو به طول ۷۲۳ هزار و ۵۴۸ متر و اصلاح قنو به میزان یک‌میلیون و ۱۷ هزار و ۴۰۰ متر در راه‌های استان صورت گرفته است.
وی؛ انجام بیش از ۴۲ هزار و ۱۰۹ مترمکعب ریزش برداری، ۶۰۰ کیلومتر قیرپاشی، ۶۶۷ کیلومتر گریدرزنی راه با رویه شنی، ۵۸۴ کیلومتر تسطیح و شیب بندی شانه راه را به عنوان بخش دیگری از عملکرد سه‌ماهه معاونت راهداری برشمرد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان افزود: علاوه بر این در سه‌ماهه نخست امسال، افتادگی شانه راه در طول بیش از ۱۶۵ کیلومتر از راه‌های استان اصلاح شده است.
وی با بیان اینکه در مدت یادشده یک هزار و ۶۵۵ کیلومتر از سطح راه‌های استان برف‌روبی گردیده است، گفت: در این مدت ۹۸۰ کیلومتر- باند یخ‌زدایی بانمک و ۴۴۰ کیلومتر - باند یخ‌زدایی با شن و ماسه صورت گرفته است.
جمشیدی؛ اجرای لکه‌گیری هندسی به حجم ۲۰ هزار و ۹۳ تن، پاک‌سازی سطح و شانه راه به طول یک هزار و ۴۵۸ کیلومتر، تهیه و پخش دو هزار و ۱۸۳ تن آسفالت و ترانشه برداری در سطح ۶۷ هزار و ۷۵ مترمکعب را از دیگر بخش‌های فعالیت راهداران در سه‌ماهه ۹۶ عنوان کرد.
وی گفت: از دیگر اقدامات مهم در سه‌ماهه امسال می‌توان به تهیه و پخش ساب بیس در حجم ۲۷ هزار و ۹۲۵ مترمکعب و تهیه و پخش بیس به میزان ۲۸ هزار و ۶۱۳ مترمکعب اشاره کرد.
خبر: رضا عبدی

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر 1396-04-26 19:09
جناب مهندس جمشیدی جای زیاد دوری نمیریم چند تا مغازه در بدرآباد علیا(بهرامی)دقی قا حریم جاده مواصلاتی خرم آباد-اندیمشک را ساختن اینهارا چرا نمیبینید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا