یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی معتقد است با توجه به تشکیل چندین دوره شورا، نقاط ضعف و قوت قانون مشخص شده و با توجه به شرایط باید قانون اصلاح شود.
http://yaftenews.ir/images/95/2-95/khazemi2.pngبه گزارش پایگاه خبری یافته، سید "حمیدرضا کاظمی" در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص وضعیت شوراها و لزوم اصلاح قانون انتخابات شوراها، اظهار داشت: با توجه به برگزاری پنج دوره انتخابات شوراها، قانون در این زمینه نیاز به یک بازنگری جدی دارد.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به تجربه تشکیل چندین دوره شورا در کشور، نقاط ضعف و قوت این سیستم مشخص شده و قطعاً نیاز به بازنگری دارد.
وی با بیان اینکه در قانون باید نقاط ضعف شوراها را برطرف کنیم، افزود: اختیارات کافی باید در اختیار شوراها باشد تا فقط شورای شهرداری نباشند و در امورات شهری به عنوان یک پارلمان محلی فعالیت کنند.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه قانونی برای ایجاد شوراها تصویب شده ولی بخش نظارت در قانون شوراها مغفول مانده است و نیازمند اصلاحاتی است که این موضوع در دستور کار کمیسیون شوراها قرار دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-04-24 13:53
اقای نماینده مثل اینکه نظری راجع به قانون نحوه برگزاری انتخابات ندارید ؟!ظاهرا به شکل فعلی خیلی حال میده؟!اصولا روش برگزاری وعوامل برگزاری خیلی بی نقصند مگه نه؟!!
نقل قول کردن
#2 میر 1396-04-29 01:52
جاده پلدختر به خرم آباد کدامین سال چهارخطه میشود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا