یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: پیشنهاد می‎شود مراکز نگهداری به پیمانکارهای ذیصلاح واگذار و در این راستا الگوهای حرفه‌ای تدوین شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «محمد اصلانی» در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد مناسب‎سازی خوش درخشیده‎اند و سعی کرده‎ایم بر اساس باورهایی که قانون برای ما تعیین تکلیف کرده است این مهم را برای دستگاه‎ها و شهرداری‎ها تبیین و تفهیم کنیم.
وی افزود: یکی از ضروریات امروز اجتماع این است که شهرداری و دستگاه‌های اجرایی به‎گونه‎ای اقدام کنند تا افراد کم‌توان در همه ابعاد بتوانند بدون مدد خواهی از دیگران با حفظ کرامت خود به زندگی روزمره ادامه حیات دهند.
معاون استانداری لرستان تصریح کرد: در این راستا تاکنون موفق بوده‎ایم البته تا برنامه‎های طراحی‌شده فاصله داریم ولی این مهم برای شهرداری و دستگاه‌های اجرایی جا افتاده است و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.
اصلانی اضافه کرد: امید می‎رود در سال 96 همچون سال گذشته در مناسب‎‏سازی معابر و مبلمان شهری اقدامات خوبی انجام شود.
وی بیان کرد: دستگاه قضایی در این راستا هماهنگی خوبی را داشته‎ و مناطق حاشیه‎نشین و مشکل‎دار را رئیس دادگستری رصد می‎کنند و به صورت تیمی بازدید به عمل می‎آید و بعد از تصمیمات گرفته شده احکام به خوبی صادر می‌شود.
معاون استانداری لرستان خاطرنشان کرد: یک منطقه از شهر خرم‎آباد را به‌عنوان پایلوت برای مناسب‌سازی انتخاب کرده‎ایم که امید می‎رود ظرف مدت 2 ماه آینده نهایی شود.
اصلانی با بیان اینکه امید می‎رود این طرح الگوی برای بقیه شهرداری‎ها و سایر استان‎های کشور شود، اظهار کرد: در مراکز نگهداری استانداردها رعایت می‎شود و مددکاران مانند یک مادر حقیقی افراد را در این مراکز نگهداری می‎کنند.
وی تصریح کرد: پیشنهاد می‎شود مراکز نگهداری به پیمانکارهای ذیصلاح واگذار و در این راستا الگوهای حرفه‌ای تدوین شود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا