یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

‌استاندار لرستان گفت: به اعداد و ارقامی که صحت ندارند توجه نمی‌کنیم.
 به گزارش یافته، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در پیشبرد اهداف این ستاد بانک‌های استان همکاری جدی را داشته‌اند اما باید شرایطی را فراهم کرد که آن‌ها نیز به معوقات خود برسند.
وی ادامه داد: دیده می‌شود که فردی میلیاردها تومان تسهیلات می‌گیرد و زمان بازپرداخت در فضای مجازی جو بدی را ایجاد می‌کند.
بازوند تصریح کرد: از پول بانک‌ها ماشین و املاک آن‌چنانی می‌خرند و در زمان بازپرداخت به شیون و ناله می‌پردازند که این کار صحیحی نیست.
استاندار لرستان گفت: یکی از وظایف ستاد تسهیل شناسایی این افراد و معرفی به بازرسی کل کشور بوده و ملزم کردن این سازمان برای استرداد سرمایه بانک‌ها است.
وی گفت: اگر بازرسی کشور نتواند این کار را انجام دهد موضوع را با رئیس قوه قضایی در میان گذاشته و از این راه پیگیری خواهیم کرد.
مدیر ارشد استان با بیان اینکه یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی مبارزه با رانت‌خواری و فساد مالی است، افزود: اگر این پول‌ها آزاد شوند می‌توان کارهای زیادی با آن انجام داد. هم اکنون بانک‌ها در جواب اینکه چرا تسهیلات پرداخت نمی‌کنید؟ می‌گویند منابع نداریم.
بازوند اظهار کرد: سرمایه‌برداران تحت عنوان سرمایه‌گذار تسهیلاتی دریافت می‌کنند و در ادامه از پرداخت آن امتناع کرده و شروع به بدگویی از مدیران در فضای مجازی می‌کنند، اشخاصی نیز که از جایی دیگر عصبانی هستند خشم خود را با تخریب مسئول تخلیه می‌کنند.
استاندار لرستان افزود: البته طرفداران دولت نیز عملکرد ما را نقد می‌کنند و بیشترین نقد را از جانب این افراد داریم که جای تقدیر دارد اما دیده شده برخی افراد اعداد و ارقامی را بیان می‌کنند که صحت نداشته و ما نیز به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم.

 

منبع: روابط عمومی استانداری

دیدگاه‌ها  

#1 ایرج 1396-04-20 11:59
یعنی مشکل اشتغال استان و بیکاری این موضوع می باشد!!!!!!!!!!! !
نقل قول کردن
#2 علی 1396-04-20 12:54
بانکها فقط میتونن کسایی رو که وامهای ده بیست میلیونی برای زدن به زخم کارشون میگیرن تحت فشار زیاد بگذارند وچند برابر وامی که دادن پس بگیرن.ایول وآفرین به این سیستم اسلامی وشرعی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا