یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان هم در دومین روز "همایش ملی کارآفرینی با محوریت اشتغال پایدار" گفت: کارآفرینان، پرچم‌دار واقعی اقتصاد مقاومتی هستند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" با تأکید بر این نکته که کارآفرین صرفاً به دنبال ایجاد اشتغال نیست، بیان داشت: مادامی که درون‌زا بودن اقتصاد را تقویت نکنیم، نمی‌توانیم به اهدافمان نائل شویم.
وی با اشاره به اینکه سالانه ۲۰ هزار نفر از استان‌های زاگرس نشین ناگزیرند از سرزمین‌هایشان کوچ کنند، اظهار داشت: همه در مقابل نگرانی‌های این استان‌های زاگرس نشین به‌ویژه در حوزه اشتغال مسئولیت داریم.
استاندار لرستان با اشاره به وضعیت استان لرستان و اینکه این استان هم از نبود زیرساخت‌ها رنج می‌برده است، تصریح کرد: سرمایه، یک جریان سیال است و تابع دستور نیست و هر جا مانعی بر سر راهش باشد، مسیرش را به سمت دیگر کج می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه احداث زیرساخت‌ها وظیفه حکومت و حاکمیت و دولت‌ها است و خوشبختانه دولت در این ۴ سال توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های استان داشته است، افزود: بسیاری از واحدهای راکد استان دوباره احیاء شدند که مجتمع کشت و صنعت لرستان یکی از آن‌هاست که بعد از سال‌ها تعطیلی با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی فعال شده و بزرگ‌ترین گلخانه مدرن خاورمیانه در آن احداث گردیده و در حال حاضر مشغول تولید آزمایشی است.
بازوند با بیان اینکه فرودگاه خرم‌آباد درگذشته ازجمله فرودگاه‌های راکد کشور بود و در هفته تنها ۴ پرواز داشت، در حال حاضر ۳۰ پرواز دارد و جزو ۱۶ فرودگاه‌های فعال کشور است، تصریح کرد: درزمینه‌ی حمل و نقل جاده‌ای هم آزادراه خرم‌آباد- اراک بااعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه آزادراه خرم‌آباد به دورود نیز بااعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است، تصریح کرد: کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد با ۱۱۰۰ میلیارد اعتبار به عنوان یک پروژه بسیار فعال نیز در استان در حال اجرایی شدن است.
استاندار لرستان با تأکید بر تقویت درون‌زا بودن اقتصاد کشور تصریح کرد: تولید و اشتغال، ساز و کار خاص خودش را دارد و در این راستا ابتدا باید موانع را از سر راه تولید برداریم و ریسک‌پذیر و تسهیل‌گر باشیم

دیدگاه‌ها  

#1 شهروندفرهنگی ازگلدشت 1396-04-15 18:35
سه سال است باتخریب سه راه گلدشت وایجادنارضایتی وخانه نشینی کاسب های اطراف این سه راه نمونه ای بارزازضعف مدیریتی استاندارلرستان است که چرااین سه راه رادرست نمیکنندواین چه ضعفی است که راه رابرمااهالی فرهنگی بسته اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا