یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد از امحاء سی هزار سی دی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته،"اعظم روانشاد" با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد با تکثیر و توزیع کنندگان اقلام ضد فرهنگی طی یک سال گذشته ٣٠ هزار سی دی و دی‌وی‌دی غیر مجاز از سطح شهر جمع‌آوری شد.
وی افزود: این ٣٠ هزار سی‌دی مربوط به سال‌های ١٣٩٤ و ١٣٩٥ است که از طریق نیروی انتظامی و اداره اماکن کشف و ضبط شده است.
 وی تصریح کرد: بنابردستور مقام قضایی این تعداد سی‌دی توسط کارشناسان اداره سمعی بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد بررسی شدند که درنهایت به لحاظ مستهجن بودن و غیرمجاز بودن، پس از طی مراحل قانونی با حضور نمایندگان دادگستری و اداره اماکن در محل بازیافت پسماند شهرداری نسبت به امحاء آن‌ها اقدام شد.
روانشاد خاطرنشان کرد: اولین اقدام در این حوزه فرهنگ‌سازی، عدم خرید این محصولات توسط مردم است و همچنین باید اقدامات فنی بازدارنده با استفاده از تکنولوژی نوین احصاء کنیم، این اتفاقات در کنار هم باعث خواهد شد این آسیب در جامعه کاهش پیدا کند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، گفت: باید همه دستگاه‌ها اعم از قضایی، انتظامی درزمینهٔ مبارزه با محصولات فرهنگی غیر مجاز با اداره ارشاد همکاری کنند و تشکیل ستاد حمایت و صیانت از این آثار هم در راستای تجمیع ظرفیت‌های تمامی این دستگاه‌ها بوده است.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-04-16 08:19
بله اما چگونه می خواهید فرهنگ سازی کنید که مردم به دنبال اینگونه اثار مخرب نروند ؟ معمولا وقتیکه می خواهند عادت مضری را حذف کنند یک عادت خوب را جایگزین ان می کنند . با این تفاصیل ایا سرگرمیها و شرایط مناسب بنا به اقتصای سنی جوانان وجود دارد که عامل بازدارنده این اثار باشد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا