یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تهیه طرحی خبر داد که جلوی اعلام ورشکستگی با تقلب را می‌گیرد.
http://yaftenews.ir/images/94/94-5/malekshahi.JPGبه گزارش پایگاه خبری یافته، "الهیار ملکشاهی" از تهیه طرحی با عنوان «جلوگیری از اعلام ورشکستگی با تقلب» خبر داد.
وی افزود: اعلام ورشکستگی با تقلب بدین منظور است که برخی افراد پس از دریافت وام‌های کلان تحت عنوان تأسیس شرکت و کارخانه از بانک‌ها، از طریق دادگاه حکم ورشکستگی می‌گیرند و وقتی حکم را دریافت می‌کنند دیگر مسئولیتی در قبال پرداخت اقساط وام نخواهند داشت.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم تأکید کرد: در حال حاضر بسیاری از نمایندگان اقدام به امضای این طرح کرده‌اند و قطعاً درباره این طرح امضاهای زیادی جمع‌آوری خواهد شد.
وی با اشاره به سوءاستفاده‌گری برخی از افراد از اخذ وام‌های بانکی تصریح کرد: طرح جلوگیری از ورشکستگی منتهی به‌حق؛ جلوی هرگونه سوءاستفاده گری را از افراد می‌گیرد.
ملکشاهی در ادامه تصریح کرد: همچنین قوه قضاییه هم در قبال تهیه این طرح با نمایندگان همراه است و ما می‌توانیم به عنوان کارشناسان امور نظرات آن‌ها را در این رابطه داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری میزان؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح روز چهارشنبه جهت اعلام وصول به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا