یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تبریک عید سعید فطر گفت: اردوگاه آیت‌الله کمالوند شهرستان خرم‌آباد در فضایی بالغ‌بر 47 هکتار به صورت روزانه ظرفیت پذیرش 5 هزار نفر و اسکان 250 نفر را دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ خدانظر دریکوند این اردوگاه را یکی از ظرفیت‌های بالقوه گردشگری خواند که از نظر امکانات تفریحی و رفاهی و مناظر چشم‌انداز طبیعی در نوع خود کم‌نظیر است.
وی خاطر نشان کرد: این اردوگاه دارای 18 اتاق 12 تخته و 5 سوئیت مستقل است که امکانات لازم را برای اسکان مسافران دارد.
دریکوند به امکانات دیگر این اردوگاه اشاره کرد و گفت: زمین چمن طبیعی، کوچه‌باغ‌های زیبا و خاطر ه انگیز؛ آلاچیق و سیاه‌چادرهای مصنوعی، سالن نمایش روباز، باغ‌های مثمر و سالن سلف‌سرویس با گنجایش پذیرش بالغ‌بر 2 هزار نفر از جمله امکانات دیگر این اردوگاه دانش‌آموزی است.
وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: این اردوگاه در ایام تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.




دیدگاه‌ها  

#1 احمدرضا 1396-04-06 00:22
اردوگاه دانش آموزی آیت ا...کمالوند یکی از بهترین مکان های تفریحی شهرمونه که متاسفانه بعضی از افراد که از این محیط استفاده میکنن با رها کردن زباله ها در اطراف اردوگاه چهره ی اردوگاه رو به هم ریختن.کمبود نیروی خدماتی در اردوگاه باعث شده زباله ها تجمیع بشن و نظافت اردوگاه رضایت بخش نیست.
امیدوارم مسئولین توجه بیشتری به اردوگاه داشته باشن که باعث جذب گردشگران بیشتری بشه.
فضای سبز و آبنمای کافی وجود نداره و به غیراز فصل بهار خیلی خشک و بی روح به نظر میاد.
به امید پیشرفت دیارمان لرستان
نقل قول کردن
#2 رضا 1396-04-07 11:09
با ارائه خدمات به مسافرین با قیمت مناسب ، حتی میتوان از این مرکز درآمد زایی کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا