یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: طرح زیرگذر بهارستان در خرم‌آباد بدون داشتن اعتبار مورد نیاز از دو سال قبل شروع شده که به دلایل مختلف این طرح تعطیل شده و دستگاه قضایی با تلاش‌های سازمان بازرسی و دادستان مرکز استان افراد و دستگاه‌های متولی را احضار کرده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، جعفر بدری به مناسبت هفته قوه قضائیه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات لرستان اظهار داشت: در سال گذشته 137 هزار پرونده در محاکم قضایی استان مطرحه شده و به همین میزان نیز پرونده مختومه شده است، وی افزود؛ میانگین پرونده ورودی به دادگستری لرستان از میانگین کشوری پایین‌تر است و قضات در فضای خوبی توانسته‌اند به دعاوی رسیدگی کنند، زیرا از مجموع پرونده‌های وارده به سیستم دادگستری تنها 17 درصد خواستار تجدیدنظر شده‌اند.
وی سپس ضمن تقدیر از زحمات رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع گفت: در استان لرستان با توجه به التهابات سیاسی به‌واسطه هدایت اصحاب رسانه انتخابات با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد، حضور حداکثری مردم در انتخابات همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد و مردم در فضایی آزاد و سالم در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.
رییس شورای قضایی استان سپس با اشاره به پرونده‌های مقابله با جرائم خشن خاطر نشان کرد: در سال گذشته 3 تن و 600 کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشته‌ایم که اغلب این متهمین دستگیر و حکم آن‌ها صادر شده است که این مهم نشان از تعاملات سازنده و مستمر بین دستگاه قضایی و انتظامی استان است.
وی در ادامه افزود: حدود 30 گزارش در خصوص انتخابات مدیران اجرایی تشکیل شده که این تخلفات در رده‌های مختلف مدیریتی بوده و در حال رسیدگی به آن‌ها هستیم.
بدری تصریح کرد: همچنین در مدت یاد شده یک هزار و 777 قبضه اسلحه کشف و پرونده تشکیل شده است لیکن با این وجود استان از جمله سه استان برتر در بحث امنیت است ولی با این وجود دستگاه قضایی و امنیتی در استان اقدامات گسترده‌ای را انجام داده و با هماهنگی و همکاری بین بخشی توانسته‌ایم با اقدامات پیشگیرانه از وقوع بسیاری از جرائم جلوگیری کنیم.
وی در خصوص پرونده‌های تصادفات در استان نیز اظهار داشت: در بحث تصادفات نیز بیش از 9 هزار و 500 پرونده جرحی و فوتی داشته‌ایم که از این میزان 461 نفر فوت شده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به برخی طرح‌های نیمه‌تمام استان نیز گفت: برخی طرح‌های خدماتی بدون برنامه و اعتبار مورد نیاز آغاز به کار می‌کنند و در نیمه‌راه با تعطیلی طرح، موجبات نارضایتی مردم را فراهم نمی‌کنند.
 بدری افزود: طرح زیرگذر بهارستان در خرم‌آباد بدون داشتن اعتبار مورد نیاز از دو سال قبل شروع شده که به دلایل مختلف این طرح تعطیل شده و دستگاه قضایی با تلاش‌های سازمان بازرسی و دادستان مرکز استان افراد و دستگاه‌های متولی را احضار کرده است.
وی با اشاره به اهميت برقراری صلح و سازش يادآور شد:‌ اعضاي شوراهای حل اختلاف بايد خودشان از روحيه معنوی خوبي برخوردار باشند تا هنر صلح و سازش را به نحو احسن پياده كنند.
رييس شورای قضايي استان لرستان در پایان تاکید کرد: پاداشي که براي صلح به کار رفته از عبادت يک ساله هم برتر است و به اين لحاظ ما همه توان خود را در راه اعتلای اين امر با ساماندهي و تقويت شوراها به كار مي‌گيريم.
 
 
خبر: علی سبزواری
 

دیدگاه‌ها  

#1 رها 1396-04-01 17:47
این احضار ایا نتیجه ای هم داشته و ثمر بخش بوده؟ نتیجه عمل هست که نگرانی مردم رو رفع میکنه نه احضار تنها؟
نقل قول کردن
#2 معلم دانشگاه درخرم آباد 1396-04-01 18:24
خدایاحق این مردم محروم گلدشت راازاین ....بگیرکه 3سال است این سه راه گلدشت راتخریب کرده اندوهنوز آنرادرست نکرده اندوترددمارادچا رمشکل کرده است خدایا کمک کن
نقل قول کردن
#3 شهروند 1396-04-01 22:15
توی ساخت ی پروژه ساده زیرگذر موندین دیگه چ انتظاری ازتون میشه داشت ک ی کارخونه مهم تو شهر احداث کنید...
نقل قول کردن
#4 همشهری 1396-04-02 01:21
چرا قانونی وجود نداشته باشه که یه طرح بدون داشت داشتن اعتبار مورد نیاز افتتاح بشه اونم به دست
معاون اول رئیس جمهور
این طرح چن ساله، روزانه باعث پایمال شدن حقوق شهروندی چن هزار نفر آدم شده چرا استاندار و مجری طرح نباید هماننده دیگران در برابر قانون محاکمه بشن
این ضعف قانون رو میرسونه
نقل قول کردن
#5 اکبر-ظ 1396-04-02 07:52
خدارو شکر هر موقع میخوام برم سمت جنوب خرم اباد دچار استرس میشم .
نقل قول کردن
#6 تقی 1396-04-02 21:37
حالا معلوم شد صابری و دهمرده چقدر زحمت کشیدند
نقل قول کردن
#7 حمید ت 1396-04-03 17:18
به نقل از تقی:
حالا معلوم شد صابری و دهمرده چقدر زحمت کشیدند

این نشون میده آدم باید همیشه قدر شناس آدمای خداشناس و مردم دار باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا