یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی این است که اقتصاد در دست سیاسیون است، اظهار داشت: باید اقتصاد را از سیاست جدا کنیم و خوشبختانه در حال حاضر نظام و دولت به این سمت می‌روند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا ملکشاهی راد" در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان گفت: متأسفانه امروز بازار لرستان در تصرف کالاهای سایر استان‌هاست و وقتی نتوانسته‌ایم بازار خودمان را داشته باشیم، نمی‌توانیم به فکر تصرف بازارهای خارجی باشیم.
وی افزود: پای صحبت تولیدکنندگان استان که می‌نشینیم متوجه می‌شویم که عمده‌ترین مشکل آن‌ها نبود بازار فروش کالاها و محصولاتشان است؛ این در حالی است که بازار استان در تصرف کالاها و محصولات سایر استان‌های کشور است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز موانع و مشکلات زیادی بر سر راه تولید کشور وجود دارد که این مسئله باعث گردیده تولید توأم با ریسک بالایی صورت بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر رقابتی که در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی بین استان‌های مختلف کشور وجود دارد، بیان داشت: مسلماً استان‌هایی که از نظر زیرساخت در وضعیت بهتری قرار دارند، از ما جلوتر هستند و ما هم باید روی مسائل اساسی این حوزه تمرکز کنیم.
ملکشاهی راد تأکید کرد: باید یک تیم اقتصادی متخصص از بخش دولتی و خصوصی تشکیل شود و یک بار برای همیشه برنامه‌ای اقتصادی برای توسعه‌ی استان تدوین نمایند.


 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-04-01 12:14
بعضیها تاریخ مصرفشان گذشته
با یک حرکت اشتباه دستشون روشد ومردم متوجه فاسد بودنشون شده اند ودیگر بازاری نخواهند داشت
نقل قول کردن
#2 علی 1396-04-01 15:58
نماینده محترم مثل اینکه نمیدانید تا سیاست یک کشور در مسیر درست قرار نگیرد اقتصاد نیز در مسیر درست قرار نمیگیرد.باتشکر از سایت یافته.
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-04-01 16:23
کاملا بجا برنامه های اقتصادی را باید از حزب بازی و سیاست جدا کرد اگر همانگونه که گفتید یک تیم اقتصادی قوی متشکل از بخش خصوصی و دولتی برنامه های اقتصادی را برای استان تدوین کند شاهد تغییرات شگرفی در این حوزه خواهیم بود .استان ما از نظر سرمایه انسانی و معادن . کشاورزی دامپروری و اب غنی است با یک برنامه ریزی درست میشه اقتصاد استان را شکوفا کرد .
نقل قول کردن
#4 محمدآریان 1396-04-01 16:54
شعار دادن بسی آسان است کسی خوبه که عمل کند درضمن جناب بیرانوند متوجه شد در انتشارمطالبش ازنام دوره چگنی استفاده نکندومی گوید شهرستان چگنی اما جناب ملکشاهی هنوز در جریان اصلاح نام شهرستان به چگنی نیست عجب نماینده ای داریم پس چرا نمی گویند استان خرم آبادلرستان
نقل قول کردن
#5 مهدی 1396-04-01 20:33
به نقل از محمدآریان:
شعار دادن بسی آسان است کسی خوبه که عمل کند درضمن جناب بیرانوند متوجه شد در انتشارمطالبش ازنام دوره چگنی استفاده نکندومی گوید شهرستان چگنی اما جناب ملکشاهی هنوز در جریان اصلاح نام شهرستان به چگنی نیست عجب نماینده ای داریم پس چرا نمی گویند استان خرم آبادلرستان

برادر این اشتباه سایت یافته است که میزنه دوره چگنی
این اشتباه نماینده نیست
از سایت وزین یافته خواهشمند است از نام چگنی به جای دوره چگنی استفاده کند تا خوانندگان دچار اشتباه نشوند
نقل قول کردن
#6 کیوان 1396-04-01 21:14
سیاسیون یعنی چه کسایی
نقل قول کردن
#7 عباس 1396-04-03 00:02
مشکل فقط این نیست که اقتصاد دست سیاسیونه خیلی از چیزهای دیگه هم در دست افرادی هست که نه شایستگیش رو دارن و نه تخصصش رو مثل همین نمایندگی مجلس در برخی شهر ها که در نزدیک به چهار دهه پس از پیروزی انقلاب هنوز یک کار اساسی در ان انجام نشده فقط و فقط مشکلات رو به گذشتگان نسبت میدن و حلش رو به اینده مبهم و نامعلوم بس کنید این بازی با کلمات رو ......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا