یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان گفت: بانک ملی در راستای تکریمشان معلم، برای فرهنگیان کارت منزلت صادر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «بیژن مقدم بیرانوند» در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: بانک ملی در راستای تکریمشان معلم، ضمن اینکه بدون هیچ‌گونه محدودیت و خارج از نوبت به فرزندان فرهنگیان تسهیلات ازدواج اعطاء می‌کند، برای کلیه فرهنگیان هم کارت منزلتی را صادر می‌کند تا در مراجعه به شعب این بانک امور بانکی آنان در کمترین زمان ممکن انجام شود.
وی در پاسخ مطالبات مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به حدیثی از مولای متقیان افزود: همه ما به معلمان بدهکار هستیم و باید تلاش کنیم تا خدمات قابل قبولی به آنان ارائه کنیم.
وی در ادامه توقعات و مطالبات فرهنگیان را منطقی قلمداد کرد و گفت: انتظار می‌رود فرهنگیان با اولویت منافع ملی و توسعه تولید و اشتغال کمک کنند تا بانک ملی بتواند تسهیلات قرض‌الحسنه و کم‌بهره بیشتری را به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اختصاص دهد.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان لرستان نهادینه کردن فرهنگ قرض‌الحسنه را کاری ارزشمند و مقدس برشمرد و تأکید کرد: نهادینه کردن این سنت پسندیده قطعاً با پیشگامی فرهنگیان امکان‌پذیر خواهد بود.
وی در ادامه به اختصاص اعتبار لازم برای تخصیص تسهیلات مرابحه و قرض‌الحسنه به فرهنگیان اشاره کرد و افزود: حساب فرهنگیان برای بانک ملی به‌عنوان تبرک قلمداد می‌شود؛ چرا که ما معتقدیم شغل معلمی، شغل انبیاست و تلاش معلم باارزش‌ترین و معنوی‌ترین کاری است که به تربیت نسل آینده ختم می‌شود.


دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1396-03-31 00:22
جنابعالی دستور بدهید حساب حقوق فرهنگیان رو بابت ضمانت ماه به ماه مسدود نکنن کارت منزلت پیشکش
نقل قول کردن
#2 سردار 1396-03-31 00:24
کاش به دانشجو معلم ها هم که اکثر مجرد هستند وام بدون محدودیت بدید نه فقط فرزندان
نقل قول کردن
#3 احمدرضا 1396-03-31 02:44
میلیاردها تومان حقوق فرهنگیان واریز شده در بانک ملی تا حالا که هیچ استفاده ای برای ما نداشته .با این ترفند میخواید ما بیخیال تسهیلاتی باشیم که حقمون هست و نمیدین ؟؟؟؟
اگر در هر کدوم از بانک های دیگه حقوق ما در این چندسال واریز میشد حداقلش این بود که با یک میانگین که میگرفتن میتونستن یک وام چندمیلیونی با بهره ی کم بهمون پرداخت کنن.
چندسال پیش وام ۵ میلیونی با سود۱۲ درصد دادین و فقط به سفارشیها رسید.
ما که راضی نیستیم.
نقل قول کردن
#4 احمدرضا 1396-03-31 02:47
جناب آقای دریکوند عزیز ودوست داشتنی
جهت رفاه حال فرهنگیان یک کاری کنید فرهنگیان حقوقشون به بانک ملی واریز نشه و با یک بانک دیگه که به فرهنگیان تسهیلات خوب ارائه بده قرار داد ببندید.
نقل قول کردن
#5 محمود 1396-03-31 10:19
سلام، باز هم شعار، باز هم سرکاری،باز هم ....
نقل قول کردن
#6 ویردار 1396-03-31 13:01
بازهم کاری که هنوزاجرایی نشده ودرحدیک جلسه بوده که معلوم نیست عملیاتی بشه یانه،بماندکه که اسم منزلت برافرهنگیان به معنی تمسخراست.رسانه ای شد،شایدعلت رسانهای شدن اخبارفرهنگیان کم بودخبری رساعنه هاباشد الله اعلم......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا