یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و توقیف 74 وسیله نقلیه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری بافته، سرهنگ "صفی اله بیرانوند" در تشریح این خبر گفت: در راستاي طرح ارتقاء و امنيت اجتماعي، مبارزه با معتادان و سارقان و کیف‌قاپی‌ها، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در خرم‌آباد اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه در طی اجرای این طرح پنج متهم تحت تعقیب مراجع قضائی به اتهام تیراندازی نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: در این طرح 67 دستگاه موتورسیکلت و 7 خودرو متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم كردند، توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ بیرانوند خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح مأموران ما موفق به جمع‌آوری 24 معتاد تابلو، دستگیری شش‌روزه خوار در ملأعام و سه سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تأمین امنيت پايدار در سطح جامعه در گرو تعامل سازنده با تمام اقشار مردم و استفاده از توان موجود در آنان است.
وی اظهار داشت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت، ارتقاء احساس امنيت شهروندان و خدمت به آنان تلاش می‌کند.
سرهنگ بيرانوند در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوریت‌های پليس 110 گزارش دهند.
 
دستگيري کلاه‌بردار حرفه‌ای در خرم‌آباد
رئيس پليس آگاهي استان، از کشف يك میلیارد و 250 میلیون ریال کلاه‌برداری در خرم‌آباد خبر داد.
 سرهنگ " عباس نظري " گفت: در پي دریافت یک فقره پرونده حاوی شکايت فردی مبنی بر اینکه دارای مغازه عمده‌فروشی مواد غذایی است و شخصی با مراجعه به وی با ترفند خرید، مقادیری کالا با روش‌های فریب‌کارانه از وی کلاه‌برداری کرده است، با توجه به اهميت موضوع، رسيدگي به پرونده در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي لرستان بيان كرد: با توجه به اينكه احتمال ادامه فعاليت کلاه‌بردار به‌صورت گسترده در سراسر كشور متصور بود، تيمي از کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری عمليات شناسايي و دستگيري وي را آغاز کردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: مأموران با انجام فعالیت‌های گسترده اطلاعاتي و استعلامات قضائي و انتظامي، موفق به شناسايی مخفيگاهش در خرم‌آباد شده و در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
وي افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم اعتراف کرد؛ مبلغ يك میلیارد و 250 میلیون ریال از اجناس مغازه شاکی را خریداری و آن‌ها را بارگیری و در جلوی یک مغازه خالی کرده و به بهانه انتقال وجه از دستگاه‌های خودپرداز به حساب شاکی، وی را از محل دور کرده و در این راستا همدست متهم، بار را جابه‌جا و به مکان دیگری انتقال و خود متواری می‌شود.
رئيس پليس آگاهي لرستان با بيان اينكه متهم از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار در امر کلاه‌برداری به این شیوه می‌باشد گفت: با تکمیل پرونده، متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت

دیدگاه‌ها  

#1 مسعود 1396-03-28 14:05
کاشکی یه طرح دستگیری ارازل و اوباش هم بزارن متاسفانه افرادی که قانون رو زیر پا میگذازند و با خودشون چاقو یا سلاح حمل می کنند خطر ناک اند خواهشا نیروی انتظامی یه فکری برا اینا بکنه
نقل قول کردن
#2 احمدرضا 1396-03-28 23:19
متاسفانه برخی اوقات مشاهده میشه که خودرو یا موتورسیکلتی با پلاک مخدوش و بعضا دستکاری شده درسطح شهر به راحتی تردد میکنه و مامورین انتظامی یا راهنمایی و رانندگی به دلایلی که شاید قابل بیان نباشن از توقیف و برخورد با اونها خودداری میکنن.
انتظار داریم که با جدیت وقاطعیت با اینگونه افراد خاطی برخورد کنن.اگه حادثه ای پیش بیاد وصحنه رو ترک کنن شماره پلاک اونها قابل ردیابی نیست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا