یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 در آیینی که روز چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد از دستگاه‌های برتر استان در زمینه برنامه‌ریزی اوقات فراغت سال 95 تجلیل به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این مراسم از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال‌احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و همچنین از موسسه خیریه باب‌الحوائج تجلیل شد.
فعالیت دستگاه‌های استانی در حوزه اوقات فراغت طی یک سال ارزیابی می‌شود و برحسب برنامه‌های اعلام شده این دستگاه‌ها، دستگاه برتر مشخص و معرفی می‌شود.
در این جلسه بیان شد که با هم‌افزایی و انجام برنامه‌های مربوط به هر دستگاه می‌توان در زمینه اوقات فراغت جوانان با آسیب‌های اجتماعی مقابله کرد و اقدامات مؤثری را انجام داد.

دیدگاه‌ها  

#1 فعال فرهنگی 1396-03-24 23:22
سلام.در انتخاب دستگاه های برتر اوقات فراغت باید استانداری لرستان می بایست ارگان های مربوطه موفق را مشخص کنند . در بحث اوقات فراغت هم اکنون چندین سازمان دولتی هستند که واقعا حجم عظیمی در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان سهیم هستند و هم اکنون هم با حجم کاری ئ ترافیک کاری بسیار بالایی در حال فعالیت هستند . ولی اسمی از ان سازمان ها ذکر نشده . همچنین یک سازمان از خودش تشکر نمی کند . .... از مسئولین محترم استانداری و استاندار محترم استان خواهشمندم این موضوع را پیگیری کنند که سهم سایر سازمان های فعال مرتبط با اوقات فراغت تضعیف نشود .
نقل قول کردن
#2 والدین کودکان ونوجوانان 1396-03-24 23:53
سلام...
خسته نباشید به همه کسانی که درراستای اوقات فراغت بچه ها تلاش می کنند اما واقعیت را بخواهید نمی توانستیم به این خبر بی تفاوت باشیم.این حرکت خیلی خوبی است که از دستگاه ها یا بانیان فرهنگ سازی استان درزمینه های مختلف تجلیل به عمل آورده شود اما سوالی که ذهنمان را به خودمشغول کرد و موجب شد تا به بانی و برگزارکننده این جلسه و سایرین که حضور داشته اندبپرسیم چرا دستگاهی که متولی امر اوقات فراغت است و تنها اداره ای است که برای این شکل گرفته را از قلم انداخته و نسبت به دعوت یا حضور آن این همه باید بی انصاف باشیم؟ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در تعریف ماهیتی خود یعنی سازمانی که برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان و رشد وشکوفایی استعدادهای آن بناشده و 50 سال است که خود را به اثبات رسانده است. حالا چه شده که سایردستگاه ها شدند مادر او دایه ای که نامهربانی ها می بیند و به راحتی از میدان به در... بقیه طبل اوقات فراغت می زنند و او نامش دربین آن ها نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ ادامه درمتن بعد
نقل قول کردن
#3 والدین کودکان ونوجوانان 1396-03-24 23:54
ادامه:بیاییم کمی منصف باشیم. بیاییم اولویت حضور و تلاش دیگرانی که از همه چیز خود می گذرند تا بچه های این استان را به زیباترین شکل تربیت فرهنگی کنند را در سایه قرار ندهیم. بیاییم به زحمات 50 ساله یک اداره کل که کارنامه درخشانش برهیچ کس پوشیده نیست را زیرنگاه های بی تفاوتی و سطحی قرار ندهیم.فرزندان ما تا حالا چند بار مقام کشوری وبین المللی کسب کردند و همه را مدیون تلاش کانون و مربیانی می دانیم که آنها را تقویت و هدایتشان کردند. پیشنهاد می کنم از کانون پرورش فکری معذرت بخواهید وگرنه ما والدینی که سال ها رشد فکری و هنری بچه هایمان را مدیون کانون می دانیم ساکت نمی مانیم.
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-03-25 09:36
سلام . خبر بالا یک عمل کاملا نسنجیده است . چرا که می بایست تمام سازمان ها ی دولتی که برای اوقات فراغت فعال هستند باید مورد توجه قرار گیرند. بنده هم موافق نظر کاربر فرهنگی هستم که این تصمیم گیری باید توسط استانداری انجام شود . اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و مراکز زیر مجموعه شامل : کانون زبان ایران،مراکز فرهنگی هنری ادبی آموزشی کانون/کتابخانه های سیار روستای/کتابخانه های سیار شهری/مراکز فرهنگی هنری ادبی آموزشی مخصوص کودکان و نوجوانان استسنایی/کتابخا نه های پستی/با حضور نزدیک به 15 هزار نفر کودک و نوجوان در طول ایام سال و خصوصا از اول خرداد ماه تا آخر شهریور یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی هنری ادبی و آموزشی دولتی در سطح استان لرستان می باشد که به طور تخصصی جهت اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان در حال فعالیت می باشد که هیچ اسمی از این نهاد بهئ عنوان یک سازمان دولتی در حوزه اوقات فراغت اسمی برده نشده است .
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-03-25 11:09
لطفا به روابط عمومی ورزش و جوانان اطلاع بدید.
نقل قول کردن
#6 یاری زاده 1396-03-25 17:28
سلام و عرض ادب به مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که بدون هیچ گونه حاشیه کار خود را در خصوص اوقات فراغت انجام میدهندو قابل تحسین است و استدعا دارم که استاندار محترم این خبر ورزش و جوانان را مورد بررسی قرار دهد.تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا