یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: کاش همان‌طور که امروز از سرعت پیشرفت پروژه‌ها انتقاد می‌شود؛ زمان تعطیلی و آوار شدن پروژه‌ها هم نقد می‌شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در نشست شورای تولید و اشتغال استان به ریاست استاندار و با حضور معاون اقتصادی استاندار؛ نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا که عصر روز بیست و چهارم خردادماه، در سالن جلسات فرمانداری دورود برگزار شد، اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده برای سال ۹۶ در شهرستان دورود ۷۶۹ میلیارد تومان و اشتغال ۲۴۰۲ نفر است.
وی با اعلام این که سهم سرمایه‌گذاری در صنعت ۶۹، سهم کشاورزی ۱۹ و سهم خدمات ۱۱ درصد در شهرستان دورود است، افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان مخصوصاً در حوزه‌ی صنعت در اولویت برش شهرستانی سند تولید و اشتغال باشد.
بازوند در ادامه افزود: تأخیر در آغاز فاز ۴ سیمان دورود توسط سیمان فارس خوزستان قابل‌قبول نیست و امیدوارم این تأخیر جبران شود.
 استاندار لرستان بیان داشت: تنها پروژه‌ای که از اموال امیر منصور آریا با همکاری قوه قضاییه تعیین تکلیف شده گهر دورود است و احیای این دست پروژه‌ها کار آسانی نبوده است.
بازوند در خصوص انتقاداتی که به روند اجرایی پروژه‌ها در استان می‌شود اشاره کرد و گفت: کاش همان‌طور که امروز از سرعت پیشرفت پروژه‌ها انتقاد می‌شود؛ زمان تعطیلی و آوار شدن پروژه‌ها هم نقد می‌شد.
وی بیان داشت: موانع احیای کارخانه خمیرمایه دورود هر چه هست باید به مردم معرفی شود و حتی اگر قابل احیا نیست باید با دلیل کارشناسی به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.
استاندار لرستان با اشاره به این‌که خود بنده و تمام دستگاه‌ها موظفیم به تکالیف خود در سند اشتغال سال ۹۶ جامه‌ی عمل بپوشانیم، فزود: عملکردها کاملاً رصد می‌شوند.
وی تأکید کردد: برخی افراد در بدنه‌ی کارشناسی ادارات و بانک‌ها حق ندارند مردم و سرمایه‌گذاران را نسبت به پیشبرد امور و طرح‌های توسعه‌ی استان ناامید و گمراه کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-03-24 18:25
بعدشم شما از کجا می دونی کدوم منتقد ان زمان ساکت بوده ولی حالا حرف می زنه . اصلا ما مگر در این استان منتقدی هم داریم . اینا حرف مردمه . مردمی که هم اون موقع هم این موقع به عمل کرد مسیولین منتقد بودند و هستند .در ضمن این حربه قدیمی که قبلا کجا بودید و دولت قبل و امثل این ها دیگه کارایی نداره . لااقل اقای استاندار با بزرگان اصلاحات هماهنگ باشند که اخیرا همین مطلب رو به دولت گوشزد کردند .
نقل قول کردن
#2 علی 1396-03-24 19:00
ای آقا! تو که این همه ادعا داری چه گلی به سر این استان زدی؟! فعلا هرچه هست کارهایی است که در گذشته انجام شده بجز یک یا دو مورد
نقل قول کردن
#3 اهورا 1396-03-24 19:05
بزرگترین طرح گردشگری غرب کشور یعنی بام لرستان رو که ردیف بودجه ملی براش تعریف شده بود رو غیر کارشناسی اعلام کردید وتعطیل نمودید از دگر کارهای شما هم واگذاری زمین موقوفی بیمارستان عشایر فروش پارک صخره ای و...بود
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-03-25 07:40
شما شهرداري را مجبور به ساختن زير گذر كرديد و گفتيد 30 درصد هزينه اين پروژه ها تامين مي كنيد در حاليكه به سرعت از اين كار سرباز زده و زير گذر را در گل گذاشته و مردم را سردر گم !!!!!!!
نقل قول کردن
#5 آیت میردریکوند 1396-03-25 10:20
آقای استاندار مردم جنوب شهر( گلدشت و ماسور) به خاطر این گودال بزرگی که در سه راهی گلدشت به اسم زیر گذر حفر کردید در مضیقه هستند. لطفا" هر چه سریعتر آن را پر کنید و به حالت اول برگردانید.
نقل قول کردن
#6 شهروند 1396-03-25 16:52
اقای استاندار محترم مردم این استان بیش ار پانزده سال است دارند برای تعطیلی کارخانجات این استان فریاد می کشند بیایید صادق باشید جنبعالی در این چهار سال گذشته چه کاری برای حیا این کارخانجات و یا گرفتن انان از دست سرمایه گزاران رانتی انجام دادید بجز کشت و صنعت چرا در مورد پارسیلون / پوست وچرم /یخچالسازی پوشاک لرستان /گچ لرستان / سیمان خرم اباد وووو تا حالا اقدامی انجام ندادید دیگر مردم فریب دولت قبل دولت قبل را نمی خورند .
نقل قول کردن
#7 ایرج 1396-03-25 20:12
آقای استاندار
مردم تغییری را لمس نکرده اند.
با حرف و شعار به جایی نخواهیم رسید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا