یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی لرستان معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در مراسمی که در سالن جلسات اداره کل بازرسی لرستان برگزار شد، «مهدی اصلانی» به عنوان سرپرست معاونت نظارت و بازرسی استان معرفی گردید.
بر اساس این گزارش، سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی استان با تشکر از حُسن اعتماد بازرس کل و مسئولان سازمانی در انتصاب خود به عنوان سرپرست معاونت نظارت و بازرسی کل استان اظهار امیدواری کرد با صداقت، همدلی، جدیت و پشتکار و دقت در بررسی‌ها و اظهارنظرهای بازرسی و قاطعیت در انجام وظایف در برخورد با مفاسد اداری و مالی و با اولویت قرار دادن رویکرد پیشگیرانه و اقدامات اصلاحی و با دعای خیر همکاران گرامی بتوانیم در انجام وظایف و دستیابی به اهداف سازمانی موفق باشیم.
وی در ادامه توفیق کار جمعی و موفقیت یک سازمان را نیازمند مشارکت و همدلی و تعامل اعضای سازمان دانست و گفت: به خصوص اینکه این سازمان مجموعه تخصصی و برخوردار از نیروهای متعهد با وظایف خطیر و حساس است. همان‌طور که حضرت علی (ع) فرمودند: «قدر الرجل علی قدر همّته» ارزش و منزلت هر انسانی به‌اندازه همت و اراده اوست.
در پایان این مراسم نیز، با لوحی از خدمات «محسن جانجان» معاون پیشین تقدیر شد.
شایان ذکر است در مراسم تودیع و معارفه ، محمدرضا اشرف بازرس کل، محسن جانجان معاون سابق نظارت و بازرسی، مهدی اصلانی سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی استان، مصطفی کریمی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، قاسمی سرپرست حفاظت و اطلاعات حضور داشتند.

 

انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر ازنا
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا منصوب شد.
به گزارش یافته، علی‌رضا سلیمانی به‌عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا منصوب و مشغول به کار شد.
وی از نیروهای بومی شهرستان ازنا است.
همچنین محمد رحمانی مدیر هلال احمر ازنا نیز به عنوان مدیر این جمعیت در شهرستان دورود منصوب شد.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا