یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بیستم خردادماه میزان جابه‌جایی کالا از مبادی استان لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۹ درصد رشد همراه بوده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مصطفی ملکی‌صادقی" از ثبت رکورد جابه‌جایی کالا توسط ناوگان حمل بار استان خبر داد و اظهار کرد: در مدت ۸۲ روز سپری‌ شده از ابتدای سال ۹۶ تا پایان بیستم خردادماه، یک‌میلیون و ۷۷ هزار و ۸۶۱ تن انواع کالا توسط ناوگان حمل بار استان لرستان جابجا شده است.
صادقی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان جابه‌جایی کالا توسط ناوگان استان ۸۳۸ هزار تن بوده است که نشان از رشد ۲۹ درصدی جابجایی کالا در مبادی تولید بار و رونق اقتصادی استان دارد.
معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: این افزایش جابه‌جایی کالا نسبت به سنوات قبل یک رکورد محسوب می‌گردد.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان در بین ۱۰ کالای عمده جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل بار استان در مدت یادشده به ترتیب به گندم با ۸۴ هزار و ۹۹۱ تن٬ پلی‌اتیلن با ۶۵ هزار و ۳۰۳ تن و سیمان تیپ دو با ۱۲۲ هزار و ۴۱۴ تن اختصاص دارد.
ملکی‌صادقی خاطرنشان کرد: بدون تردید در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است افزایش جابه‌جایی کالا در استان نشان‌دهنده رونق تولید، اشتغال و اقتصاد و تا حدودی تحقق اهداف این نام‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل به شمار می‌رود.
 
خبر: رضا عبدی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا