یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان گفت: در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۳۲۰ کارت هدیه یک‌میلیون ریالی به دانش آموزان بی‌سرپرست اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "غضنفر نیک‌روش" اظهار داشت: در سالروز ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان ۳۲۰ کارت هدیه یک‌میلیون ریالی به دانش آموزان بی‌سرپرست لرستان اهداء شد.
وی افزود: این اقدام در راستای سنت پسندیده اکرام و احسان و حمایت از دانش آموزان بی‌سرپرست در ماه مبارک رمضان انجام‌شده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش‌وپرورش لرستان افزود: خداوند متعال روزه را بر مؤمنان واجب کرد تا آن‌ها بهتر بتوانند افراد فقیر و مستمند را درک کنند.
نیک‌روش خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش با انجام این اقدام تلاش کرده تا فرهنگ انفاق را در مدارس ترویج کرده و اقدامی کوچک در حمایت از دانش آموزان بی‌سرپرست انجام دهد.

دیدگاه‌ها  

#1 احمدرضا 1396-03-22 01:00
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی فرهنگیان عزیز
خداقوت میگم به مدیر کل محترم و دوست داشتنی آموزش و پرورش استان لرستان و سایر پرسنل زحمت کش و دلسوز.
زحمات شما عزیزان قابل تقدیر و ستایشه.
امیدواریم به فضل الهی و با همت شما مسئولان عزیز در آینده ای نزدیک مجدد شاهد این اقدام شایسته باشیم.
جناب آقای دریکوندو مسئولان عزیز در طول سال تحصیلی و زمانی که دانش آموزان سرگرم درس و تحصیل علم هستن بیشتر میطلبه که این مهم صورت بپذیره و بیشتربه دانش آموزان نیازمند رسیدگی بشه.کم نیستن فرزندان عزیزی که علی رغم میل باطنیشان به خاطر مشکلات اقتصادی و هنچنین هزینه های ایاب و ذهاب و طولانی بودن مسیر محل سکونت تا محل تحصیل از ادامه ی تحصیل بازموندن.
آنچه در توان داریم براشون بکار ببندیم تا حداقل سرکلاس حاضر بشن.
اجرکم عندالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا