یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: وزارت علوم و آموزش‌وپرورش از رهبر انقلاب باید عذرخواهی کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این مطلب، اظهار داشت: وقتی رهبری مطلقاً اعلام می‌کنند که سند 2030 جایز نیست ولی عده‌ای در مقابل این سخن، سستی می‌کنند.
وی افزود: سند 2030 که توسط سازمان یونسکو تهیه‌شده است جز تحمیل فرهنگ غربی هدفی ندارد.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند به مقام معلم توهین کند لذا با قبول نکردن سند 2030، می‌خواهیم مقام معلم و استقلال معلم را حفظ کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان این که اجرای سند 2030 باعث از بین رفتن استقلال فرهنگی است، افزود: از مسوولان و دولتمردان می‌خواهیم این مسئله را ادامه ندهند!
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله تروریستی به مجلس و حرم امام راحل (ره) اظهار داشت: این حادثه موجب انسجام ملت شد و همه جناح‌ها باهم متحد شدند و اعلام انزجار کردند.
امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: داعشیان امروز همان منافقین دهه 60 هستند که مردم بی‌گناه را ترور می‌کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی خاطرنشان ساخت: این اقدامات کور و جنایت‌کارانه هیچ‌گونه خللی در جامعه و نظام به وجود نخواهد آورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که درب سرد آب امام زمان (عج) روز یکشنبه در خرم‌آباد رونمایی می‌شود، افزود: این درب به همت مردم خیر لرستان ساخته‌شده است و تحفه‌ای به محضر به مبارک بقیه‌الله الاعظم (عج) می‌باشد.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد بیان داشت: کمک 12 میلیاردی مردم لرستان برای ساخت عتبات عالیات نشان از ارادت ویژه به اهل‌بیت (ع) است.


خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا