یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از بازگشایی مجدد سامانه پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا صفی‌خانی" گفت: سامانه پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال نیز برای پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف همچون کشاورزی، صنعت، معدن و همچنین اصناف طی روزهای آینده بازگشایی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه پرداخت تسهیلات رونق تولید در روزهای آینده برای بار دیگر بازگشایی خواهد شد و متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.
آقای صفی خانی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی امسال شاهد گستردگی روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به بخش‌های مختلف خواهیم بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه سال گذشته تسهیلات رونق تولید تنها به واحدهای صنعتی و همچنین کشاورزی پرداخت شد افزود: امسال علاوه بر این دو بخش، واحدهای معدنی و همچنین اصناف نیز می‌توانند از این ظرفیت برای احیای مجدد ظرفیت‌های خود استفاده کنند.
آقای صفی خانی گفت: روند پرداخت تسهیلات کامل کارشناسی شده است و کمیته‌های مختلفی روند پرداخت‌ها را بررسی و رصد می‌کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: خوشبختانه سال گذشته با حمایت مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان، استان لرستان توانست در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال نیز امیدواریم با برنامه‌ریزی و همکاری مناسب مسئولان استان و بانک‌های عامل شاهد ادامه یافتن روند مناسب سال گذشته باشیم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا