یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از شرایط ویژه واگذاری زمین‌های نواحی صنعتی استان به سرمایه‌گذاران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " بختیار رازانی" گفت: استان لرستان دارای چهار ناحیه صنعتی مرزیان ازنا، پل هرو، خوشناموند کوهدشت و علی میرزایی نورآباد دارای امکانات اولیه زیرساخت‌ها شامل آب، برق و تلفن و گاز و فیبر نوری و شبکه فاضلاب می‌باشد.
وی افزود: ناحیه صنعتی مرزیان نزدیک به معادن سنگ‌های تزئینی و نما و همچنین مواد کانی غیرفلزی است، نزدیکی این ناحیه صنعتی به استان مرکزی قابلیت عرضه محصولات به این استان را خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ناحیه صنعتی پل هرو به واسطه نزدیکی به سد ایوشان امکان تامین آب به اندازه کافی وجود دارد ضمن اینکه محل مستعدی برای تولید و فرآوری گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی می‌باشد.
رازانی گفت: ناحیه صنعتی علی میرزایی در نزدیکی گاوداری ۶۰۰۰ راسی در حال احداث نورآباد واقع شده است که قابلیت تولید محصولات لبنی و بسته‌بندی مواد غذایی در این ناحیه فراهم می‌باشد.
وی افزود: شهرستان کوهدشت به واسطه سطح زیر کشت بالا و همچنین باغات انار و تولید گوشت دارای پتانسیل نسبی در استان می‌باشد و این ناحیه می‌تواند جهت سرمایه‌گذاری صنایع مرتبط نقش بسزایی ایفاد نماید.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: واگذاری زمین در این نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیر ساخت‌های ایجادشده با قیمت بسیار پایین اخذ می‌شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً به صورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در این نواحی صنعتی بصورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلندمدت از سرمایه‌گذاران اخذ می‌شود.
رازانی سال جاری را فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران خصوصاً در صنایع روستایی در نواحی صنعتی مذکور دانست و گفت: سیاست این شرکت علاوه بر رونق تولید، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی می‌باشد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا