یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز لرستان گفت: طی سال گذشته حدود 5 هزار و 900 کیلومتر نشت‌یابی در سطح استان لرستان و 210 هزار انشعاب (علمک) نیز بر اساس مدل ارزیابی ریسک انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد عزت پور" با اعلام این مطلب افزود 266 مورد ایستگاه نشت‌یابی شده و 170 مورد ایستگاه نیز بازرسی شدند.
وی همچنین بازرسی کالاهای مورد نیاز در پروژه‌های شرکت گاز استان را از دیگر وظایف بازرسی فنی دانست و افزود در سال گذشته 155 مورد بازرسی نیز انجام و 84 مورد بازرسی کالاهای برگشتی نیز انجام شد.
رئیس بازرسی فنی شرکت گاز لرستان تصریح کرد کیفیت در اجرای پروژه‌ها بسیار مهم بوده و بر این اساس دقت و حساسیت زیادی در بازرسی کالاهای خریداری شده و اجرای پروژه‌ها صورت می‌گیرد تا کیفیت همراه با کمیت باشد.
وی 85 مورد بازرسی از پروژه‌های اجرائی و اعلام گزارش کیفی آن‌ها را نیز جزو کارهای انجام شده در سال گذشته عنوان نمود و افزود 160 مورد تست‌های متمرکز خطوط تغذیه و توزیع نیز در سال گذشته انجام شد.
عزت پور بیان کرد: 27 مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیت‌های واحد بازرسی فنی بوده و افزود این فعالیت‌ها توسط کارکنان این واحد انجام شده و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1396-03-13 23:14
با کمال تشکر از مدیریت محترم گاز استان لرستان جناب مهندس شمس خرم آبادی و رییس بازرسی فنی که از خطرات احتمالی و هدر رفت گاز جلوگیری کرده اند
نقل قول کردن
#2 آرمان 1396-03-14 10:18
این هم میگفتی که نشت گاز از علمک و خطوط انتقال باعث انفجار دو منزل مسکونی در روستاهای ازنا سگوند و سراب سوری شد که متاسفانه هشت نفر به شدت در حد 30 تا 55 درصد دچار سوختگی شدند. و این مورد که نشاندهنده قصور صد درصد شماست در کشور بی سابقه است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا