یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان از راه اندازی و گشایش مرکز توسعه‌ی رقابت‌پذیری کسب و کار در اتاق استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حسین سلاح‌ورزی" با اشاره به راه‌اندازی و گشایش مرکز توسعه‌ی رقابت‌پذیری کسب و کار در اتاق لرستان گفت: این اتفاق برای اولین بار است که در لرستان رخ می‌دهد و بناست در آن ارزیابی رقابت‌پذیری در سطح بنگاه‌های کسب و کار و همچنین اندازه‌گیری و پایش شاخص‌های مختلف صورت گیرد.
سلاح‌ورزی با بیان اینکه امیدواریم افتتاح این مرکز به افزایش بهره‌وری و سرمایه‌گذاری در لرستان کمک نماید، اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در زمینه‌ی شاخص‌های فضای کسب و کار، جایگاه استان لرستان بهبود قابل توجهی داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم ارائه‌ی طرح تسریع توسعه‌ی استان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: باید بر اساس یک جمع‌بندی و همراهی و همفکری و هم‌افزایی بتوانیم با چند استان دیگر مطالبات‌مان را به صورت مشترک دنبال کنیم.
سلاح‌ورزی به وضعیت استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: مسئولان این استان با ارائه‌ی طرحی از مقام معظم رهبری خواسته‌اند نگاه ویژه‌ای به این استان شود تا با کمک آن بتوانند توسعه‌نیافتگی این استان را جبران نمایند و بر اساس آن توانسته‌اند تسهیلات ویژه‌ای دریافت نمایند.
نایب‌رییس اتاق ایران بیان داشت: ما هم می‌توانیم با همراه ساختن چند استان دیگر که وضعیتی مشابه وضعیت لرستان دارند، مطالبات‌مان را به صورت مشترک و بر اساس یک طرح کارشناسی‌شده دنبال نماییم.
حسین سلاح‌ورزی عنوان داشت: در حوزه‌ی گردشگری هم چند استان با محوریت اصفهان توانسته‌اند با ایجاد مثلث گردشگری، ظرفیت و منافع مشترکی را تعریف نمایند که دستاوردهای خوبی داشته است.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان خاطرنشان ساخت: ما هم می‌توانیم با همراهی استان‌هایی چون همدان، خوزستان و کرمانشاه نسبت به احیاء مسیر شاهی اقدام نماییم و منافع مشترکی را بر اساس ظرفیت‌های گوناگون این استان‌ها در حوزه‌ی گردشگری دنبال نماییم.
سلاح‌ورزی همچنین در این جلسه با اشاره به بدهی‌های انباشته‌شده‌ی واحدهای تولیدی اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی در سال‌های گذشته متاسفانه به دلیل مشکلاتی که خارج از حیطه‌ی اختیار خودشان بوده است، در تله‌ی بدهی‌های بانکی افتاده‌اند که علی‌رغم بهبود نسبی کسب و کارشان نتوانسته‌اند از تله‌ی بدهی‌های انباشته‌شده‌ی گذشته خارج شوند که ضرری است برای آن‌ها هم فکری اساسی شود.

دیدگاه‌ها  

#1 ایرج 1396-03-11 19:01
تو رو خدا دست بکشید از این جلسات.
خروجی این برنامه ها فقط صفر بوده است
خدا به داد این استان و محرومیت آن و جوانان بیکار برسد.
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-03-11 23:39
بهترین کار تشکیل مجلس نمایندگان مناطق لر نشین است

ما تجزیه طلب نیستیم اما فقر و محرومیت ابدی را هم نمی پذیریم فقط به دنبال احقاق حقوقمان و رفع بی عدالتی هستیم
چرا مناطقی که صاحب نفت و گاز و اب و خاک حاصلخیز هستند باید محروم باشند چرا ما باید به مناطق کویری برای کار مهاجرت کنیم درد ملت لر در هر جا که باشند مشترک است و معلوم است که یک اتاق فکر پشت این قضیه است
متاسفانه کارخانه‌های که در زمان نظام طاغوت پهلوی احداث شده بود الان ورشکست شده اند که این جای حرف های بسیار دارد که ما از مقام معظم رهبری تقاضا داریم از مناطق لر نشین بازدید کنند و فقر و محرومیت این مناطق را از نزدیک ببینند که این زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست
نقل قول کردن
#3 اکبر -ظ 1396-03-12 07:01
اگر منظورتون از مسیر شاهی{مسیر ترانزیت دوران شاهنشاهی هخامنشیان و ساسانیان از شمالغرب به جنوب غرب است} استانهای دیگه قبلا پیش قدم شدن . از اذربایجان تا کزدستان و کرمانشاه در جال فعالیتند در بخش مربوط به لرستان قرار شده از خرم اباد تا هرسین چهار بانده بشه {در حالیکه باید بزرگراه میشد }که همین هم بعیده به این زودیها به سرانجام برسد.
نقل قول کردن
#4 سپهر 1396-03-12 19:38
لرستان پایتخت طبیعت و ژئوتوریسم ایران به تنهایی بیشتر از استان های اصفهان و فارس و یزد جاذبه های طبیعی و باستانی داره.وضعیت صنعت گردشگری لرستان اصلاً مطلوب نیست فقط به خاطر اینکه مسئولان ارزش ظرفیت های لرستانو نمیدونن و دلسوز ما جوانان بیچاره نیستن.وگرنه لرستان نیازی نداره با همدان و کرمانشاه یا خوزستان مثلث طلایی تشکیل بده.لرستان خودش طلاست افسوس که دلسوز نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا