یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سفیر ایران در کنیا از سفر آتی هیات‌های بزرگ تجاری و بازرگانی نایروبی به استان‌های فارس، اصفهان، اراک، گیلان و لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هادی فرجوند" در ضیافت افطار با حضور اصحاب رسانه این کشور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان، نقش رسانه‌های ارتباط جمعی و مطبوعات را در پویایی جوامع از اهمیت بالایی برخوردار دانست و بر استمرار روابط بسیار خوب سفارت با رسانه‌های کنیایی تاکید کرد.
 سفیر کشورمان با اشاره به روابط رو به رشد ایران و کنیا در همه زمینه‌ها از سفر هیأتی از بانک مرکزی در آینده نزدیک به نایروبی برای مذاکره با مقامات بانک مرکزی کنیا خبر داد.
 وی در ادامه به برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور، حماسی و با مشارکت بالای ایرانیان داخل و خارج از کشور اشاره کرد و آن را نمونه بارزی از مردمسالاری دینی در کشورمان دانست.
 سفیر جمهوری اسلامی ایران روابط فی‌مابین با کنیا در بخش‌های مختلف را از روندی رو به رشد برخوردار دانست و به ارتقای کنیا به مقام پانزدهم مقصد صادراتی ایران، افزایش شمار شرکت‌های ایرانی در کنیا و سفر آتی هیات‌های بزرگ تجاری و بازرگانی از استان‌های فارس، اصفهان، اراک، گیلان و لرستان به نایروبی جهت بررسی زمینه‌های همکاری اشاره کرد.
 وی همچنین گفت که هیأتی از بانک مرکزی کشورمان در آینده نزدیک برای مذاکره با مقامات بانک مرکزی کنیا به این کشور سفر خواهد کرد.
 سفیر کشورمان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کنیا در مردادماه سال جاری اظهار امیدواری کرد تا این انتخابات در محیطی آرام و صلح‌آمیز برگزار شود.
 فرجوند تاکید کرد که نتیجه انتخابات هر چه باشد مطمئناً روابط فی‌مابین در راستای منافع دو ملت و دو کشور همچنان از روندی رو به رشد برخوردار خواهد بود.
سفیر کشورمان در پایان از مساعدت و کمک پلیس کنیا برای نجات ماهیگیران ایرانی و دولت و مقامات کنیا برای بازگشت سریع آنان به کشور قدردانی کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه‌ها  

#1 ایرج 1396-03-11 19:01
کنیا!!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1396-03-11 19:02
احتمالا اومدن غذا ببرن
نقل قول کردن
#3 شومن 1396-03-11 23:52
هر جه از سفر سفير روسيه ، اسپانيا و غيره ... نصيب مردم لرستان شد حتما اينبار هم....
نقل قول کردن
#4 حسین 1396-03-12 00:37
کنیا در حال حاضر یکی از کشورهای آفریقایی است که بشدت در حال توسعه است حتی برنامه ریزی کردند که المپیک2024رو هم در نایروبی برگزار کنند (می تونید این مطلب رو سرچ کنید)هیچ عیبی نداره اگه تفاهم نامه امضاء بشه و نیروی کار ایرانی اونجا کار کنه... نیروی کار ایرانی در سنگال و نیکاراگوئه و کره شمالی هم کار کرده پس کنیا هم خوبه
نقل قول کردن
#5 اهورا 1396-03-12 02:43
انوقت دقیقا چه کاری قرار هست برا ما بکنن چرا سفیر آلمان فرانسه و..رو نمیارید بعد استاندار میگن ما سرمایه های زیادی برای استان اوردیم
نقل قول کردن
#6 اکبر -ظ 1396-03-12 07:08
بعضی از کشورهای افریقایی علیرغم وضعیت نامطلوب زندگی مردمشون دارای معادن غنی مثل اورانیوم-الماس -فلزات گرانبها و سایر معادنی که در ایران یافت نمی شود هستند .مثلا معادن الومینیوم در ایران کم اند اما دراین کشورها بوفور یافت می شوند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا