یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از خردادماه، حقوق نیروهای قراردادی، سرباز معلم و حق‌التدریس هم‌زمان با پرداخت حقوق و مزایای شاغلین رسمی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته،"خدانظر دریکوند" در حاشیه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: تاکنون حقوق نیروهای قراردادی از محل بند (( سایر )) پرداخت شده، ولی با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته توسط استان‌ها و وزارت متبوع و متقاعد شدن سازمان برنامه و بودجه مقرر شده تا از این پس حقوق و مزایای کارکنان قراردادی از محل بند ((و)) و هم‌زمان با نیروهای رسمی پرداخت شود.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص تمهیدات آموزش و پرورش برای ثبت نام مطلوب دانش آموزان افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبستان از اول خرداد ماه آغاز شده و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان زمان اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان را از 20 خرداد تا 20 مرداد ماه عنوان کرد و افزود: 23 پایگاه ثابت و سیار کار سنجش سلامت نوآموزان را انجام خواهند داد.
وی زمان ثبت نام سایر دانش آموزان را از پایان امتحانات خرداد ماه تا 31 مرداد ذکر کرد و ادامه داد: دانش آموزان پایه‌های میانی نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام ندارند و مدیران مدارس موظف‌اند تا کار ثبت نام دانش آموزان را انجام دهند.
دریکوند در پایان سخنان خود تسهیل در امر ثبت نام دانش آموزان و برطرف کردن دغدغه والدین را مهم‌ترین وظیفه مدیران برشمرد و گفت: رضایت و تکریم ارباب‌رجوع مقوله‌ای است که باید به آن توجه شود.

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1396-03-11 14:53
نیروهای ک خواب تشریف دارن..تو کتب کردستان لر رو زیر مجموعه کرد آورده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا